سريال " ملكوت " در ماه مبارك رمضان براي مخاطبان بوسنيايی زبان اين شبكه به روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی سریال " ملكوت " كه در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی شبكه سحر آماده شده است، در ماه مبارك رمضان برای مخاطبان بوسنیایی زبان این شبكه یعنی مردم بوسنی و هرزگوین به روی آنتن می رود.

زبانگردانی مجموعه تلویزیونی " ملكوت " به سرپرستی زیرنویس مهدی سعادت احمدنیا انجام شده و در ایام ماه مبارك رمضان از كانال 1 سحر پخش می شود.

محمدرضا آهنج «ملكوت» را بر اساس فیلمنامه‌ای از احمدرضا معتمدی برای شبكه دو سیما كارگردانی كرده و محسن شایانفر تهیه كنندگی آن را عهده دار بوده است.

متون " ملكوت " را آنتیتسا بهجت اردكانی به بوسنیایی ترجمه كرده و سارا بهجتی ویراستاری نموده است. اپراتور زیرنویس این مجموعه نیز مهدی سعادت احمدنیا بوده است.

حاج فتاح سلطانی (محمدرضا شریفی‌نیا) پس از تصادف دچار مرگ مغزی می‌شود و به جهان ملكوت می‌رود. فرشته‌ای (كوروش تهامی) نیز به سراغ او می‌آید تا به گناهانش رسیدگی كند. در این میان داماد حاج فتاح (رضا رویگری) برای رسیدن به ثروت حاج فتاح تلاش می‌كند و...

محمدرضا شریفی نیا، كوروش تهامی، پروانه معصومی، ایرج نوذری، رضا رویگری، فریبا متخصص، مهشید افشار زاده، نیما شاهرخ شاهی، علی دهكردی، فخرالدین صدیق شریف، آهو خردمند، كمند امیرسلیمانی، رز رضوی، ترلان پروانه و ... در این سریال داستانی ایفای نقش كرده اند.

مجموعه تلویزیونی " ملكوت " كه در 30 قسمت به بوسنیایی زیرنویس شده است، به مناسبت ماه مبارك رمضان همه روزه از ساعت 12:45 به وقت تهران به مدت 35 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبكه جهانی سحر برای علاقمندان به سریال های ایرانی به روی آنتن می رود.

انتهای پیام


برچسب ها: شبکه سحر ، سریال ، ملکوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار