پخش دوبله آذری مجموعه تلویزیونی"درچشم باد" از شبكه سحر، با اقبال مخاطبان این شبكه در جمهوری آذربایجان مواجه شد .

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی بازتاب نظر مخاطبان شبكه سحر از جمهوری آذربایجان نشان می دهد مجموعه "در چشم باد" با اقبال خوبی در این كشور مواجه شده است .
 
سلیمان فرضعلی اف مدیر دوبلاژ سریال " در چشم باد "گفت: استقبال خوب و قابل توجهی از این مجموعه تلویزیونی در جمهوری آذربایجان صورت گرفت و این نشان از علاقه مردم جمهوری آذربایجان به تاریخ و فرهنگ ایران دارد .

 وی كه به همراه گروهش، در باكو مركز جمهوری آذربایجان به دوبله سریال " در چشم باد" برای سیمای آذری شبكه جهانی سحر پرداخته است افزود: همزمان و بعد از پخش این مجموعه تلویزیونی از شبكه جهانی سحر تماس های بسیاری از شهرهای مختلف جمهوری آذربایجان با ما گرفته شد تا راه دستیابی به قسمت های این سریال را معرفی كنیم .

مجموعه تاریخی " در چشم باد " برشی از تاریخ ایران در دوران جنگ جهانی دوم است.
 
"در چشم باد" قصه زندگی خانواده‌ای است كه رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میزاكوچك خان  تا آزاد سازی خرمشهر در آن به تصویر كشیده می‌شود .قصه از زمانی آغاز می‌شود كه میرزا كوچك خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری  می‌كند و با این اقدام دوران پر حادثه  تاریخ معاصر  ایران آغاز می‌شود.
 
در آن بازیگرانی چون اكبر عبدی ، پارسا پیروزفر ، كامبیز دیرباز ، سعید نیك پور و لاله اسكندری نقش آفرینی كرده اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: چشم ، باد ، شبکه ، سحر ، دوبله ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار