مردی با عنوان‌های مختلف زنان مهاجر فریفته و سپس آنان را با تهدید چاقو مرود تجاوز قرار می‌داد به ایستگاه محاکمه رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چهار زنی که توسط یک وکیل مورد تجاوز قرار گرفته بودند، او و همسرش را تعقیب کردند، این وکیل که "دنفورت گرانت" نام داشت، تجاوز به چهار زن را پذیرفت و در حال حاضر در زندان شلتون به سر می‌برد و به بیست و پنج سال زندانی و شاید هم به حبس ابد محکوم شود.

این چهار قربانی نامه‌هایی را نوشتند که در دادگاه گرانت در ماه مه خوانده شد و این نامه‌ها جرایم گرانت را شامل می‌شد و او در دادگاه روز دوشنبه نوزدهم ماه مه به 25 سال زندانی محکوم شد.

همسر گرانت، جنیفر هم شاید در مورد تجاوز به این زنان از آنان بر علیه شوهرش دنفورت، رشوه گرفته باشد.

جملات احساسی در دادگاه باعث شد تا قاضی ویلیام دان در مورد قربانیان بگوید: استقامت آن‌ها همانند بی‌گناهی‌شان راسخ است.

گرانت، مجرم شناخته شد و پرونده او مورد محاکمه قرار گرفت. او انتظار داشت که شاید وکیلش بتواند بگوید که قربانیان با رضایت خود تن به این تجاوز داده‌اند.

گفتنی است، گرانت مردی متأهل صاحب 3فرزند یک کارمند ساده بود. او به طور مداوم در تابستان و پاییز سال 2012 به پنج زن تجاوز کرده است.

حکم گرانت بسیار سنگین است. او در  حال  حاضر جواب شکایت  چهار زن را باید بدهد.

اما در مورد محل تجاوز؛ گرانت ادعا کرد که  او در پذیرایی خانه‌ای در جنگل به یک زن تجاوز کرده است و شاهدی هم که  او را دیده بود این گفته او را تأیید کرد. پلیس او را شخصی معرفی کرد که به طور دائم به زنان تجاوز می‌کرده است به ویژه زنان آسیایی، زنانی که مهاجر بودند. این زنان بیش‌تر مورد آزار او قرار می‌گرفتند.

او زنانی که مورد هدف قرار می‌داد که از لحاظ گویش و رسم و رسومات با بقیه تفاوت داشته باشند. زیرا نمی‌توانند از گرانت به سادگی شکایت کنند و کارهای او را گزارش دهند.

محققان پلیس دریافتند که گرانت با اسم‌های تقلبی و تلفن‌های تقلبی ملاقات‌هایی را برنامه‌ریزی کرده است. او زنان را در این جلسات با آرامشی دروغین و حس مؤدبانه‌ای آرام می‌کرده و اغلب خود را وکیل، افسر پلیس، یا حتی دکتر معرفی می‌کرده است تا موقعیت خود را حفظ  کند.

گاهی اوقات هم به دروغ می‌گفته است که همسرش فوت شده و با عشقی فراوان به زنان، از آن‌ها درخواست رابطه نامشروع می‌کرده است و وقتی هم که زن درخواست او را قبول نمی‌کرده با چاقو آن‌ها را مجبور به انجام خواسته‌های نامشروع می‌کرده است.

محققان پلیس دریافتند که او از طریق جستجوهای اینترنتی اطلاعات شخصی این زن‌ها را پیدا می‌کرده است. هیچ یک از این زنان در دادگاه او حاضر نشدند. اما جملاتی را نوشتند که او چگونه باعث ویران شدن زندگی‌شان شده است.

یکی از آن‌ها می‌نویسد:‌ "من واقعأ دوست داشتم در دادگاه محاکمه این مرد حاضر شوم اما جرأت دیدن دوباره او را نداشتم. وقتی او را در اخبار دیدم، تمام بدنم لرزید و توانایی پاهایم را از دست دادم.

او در ادامه می‌گوید: "من هنوز می‌ترسم. از آن تجاوز رنج می‌برم و هرگاه مردی شبیه به او می‌‌بینم همان طوری می‌ترسم و حالم بد می‌شود. من هیچ وقت آن احساس پستی و حقارت،‌‌آن سایه تاریک را فراموش نخواهم کرد و برای باقی عمرم در این احساسات بد زندانی خواهم ماند".

یک زن دیگر به همسرش گفت که او مورد حمله با یک چاقو قرار گرفته است بدون آن که بگوید مورد تجاوز هم قرار گرفته است.

گفتنی است، گرانت به همه‌ زنان می‌گفته که او یک پلیس یا شخصی مهم است که احساس ترس و وحشت را در آن ها بیش‌تر کند.

زنی دیگر می‌گوید: "الان 22 ماه از آن اتفاق گذشته است و من هنوز به همه مردها شک دارم و کوچکترین حرکت آن‌ها مرا می‌ترساند. به خصوص از آن‌ مردهایی می‌ترسم که به ظاهر خوش اخلاق و کاملا اجتماعی هستند چون مرا به یاد آن مرد می‌اندازد که به من تجاوز کرد.

با این که گرانت در ابتدا این تجاوز‌ها را انکار می‌کرد در نهایت این جرائم را پذیرفت. در دادگاه محاکمه گرانت نامه‌ای طولانی خواند که شامل مشکلات اجتماعی و اعتیاد او می‌شد.

گرانت می‌گوید: اگرچه همه آن‌چه در مورد من گفتند کاملأ با حقیقت فرق دارد، نمی‌خواهم اشتباهات خود را کوچک کنم و از همه معذرت می‌خواهم.

او خود را پدر و همسری مسئولیت پذیر دانست و گفت  که این جرائم را مرتکب شده چون از افسردگی شدید و مشکلات اجتماعی رنج می‌برده است. و این کارها تنها راه حل فرار از این مشکلات بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجاوز ، محاکمه ، زندانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۰۷:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
خوششون باشه
آخرین اخبار