تازه‌های فناوری؛

گوشی بلک بری با صفحه نمایش مربع شکل در راه است

شرکت بلک بری که یکی از تولید کنندگان بنام در زمینه تولید تلفن همراه است اخیرا با تولید گوشی جدید خود که شکل و شمایل متفاوت تری نسبت به سایر رقبای خود در بازار دارد توجه همه را به خود جلب کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت بلک بری  که یکی از تولید کنندگان بنام در زمینه تولید تلفن همراه است اخیرا با تولید گوشی جدید خود که شکل و شمایل متفاوت تری نسبت به سایر رقبای خود در بازار دارد توجه همه را به خود جلب کرده است. بلک بری پس از آنکه با مدیریت جدید خود در پی بازگشتن به دوره های اوج خود است با مدل پاسپورت خود که مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچی خواهد بود سعی بر عرضه محصولی دارد که با استفاده از صفحه نمایش خاص خود طراحی و وارد کردن اطلاعات و نوشتن یادداشت را کاملا مناسب نماید باید گفت که پاسپورت بلک بری قرار است از شهریور ماه در دسترس کاربران قرار گیرد.


نه تنها بلک بری بلکه، اکثر شرکت های مطرح در این زمینه سعی دارند با تولید محصولاتی متفاوت هم در زمینه ارائه خدمات و هم در زمینه ظاهری کاربر خود را به سمت و سویی جدیدتر از یک فن آوری سوق دهند تا سود آوری خود را از دست ندهند.
گزارش از پریسا کابلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار