جانشين فرمانده نيروي انتظامي در کميسيون عمليات ناجا در استان کردستان عنوان کرد: روحيه جهادي يعني به کار گيري کمترين امکانات براي بيشترين استفاده و اثربخشي.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، کميسيون عمليات ناجا با حضور جانشين فرمانده نيروي انتظامي و فرمانده مرزباني ناجا و معاونين عمليات و اجتماعي ناجا و رئيس پليس اطلاعات و امنيت ناجا و فرماندهان انتظامي و مرزباني استان هاي کردستان ،آذربايجان غربي و کرمانشاه  در فرماندهي انتظامي استان کردستان برگزار شد.
 
  سردار اشتري جانشين فرمانده ناجا منطق جمهوري اسلامي ايران را منطق درستي دانست و گفت:امروز ما اگر دشمن را محکوم مي کنيم به اين دليل است که آنها پروژه اسلام هراسي را دنبال مي کنند و در صدد لطمه زدن به اسلام و ارزشهاي آن هستند، نبايد به دشمن خوشبين بود چرا که طبيعت دشمن ضربه زدن است.
 
وي افزود:در تحولات کشور سوريه و عراق کاملا مشخص است که هدف دشمنان خدشه وارد کردن به وجهه اسلام و دنبال کردن اختلافات قومي و مذهبي است و فقط به دنبال اين هستند که چهره خشني از اسلام نشان دهند ولي به لطف الهي موفق نخواهند شد.
 
سردار اشتري خاطر نشان کرد:دشمني که با مردم عراق جنگ مي کند به هيچ منطقي پايبند نيست و به هيچ گروه و کشوري رحم نمي کند،ولي به پشتيباني حربه هاي رسانه اي و تبليغاتي استکبار جهاني و بازماندگان رژيم بعث عراق به ظاهر فتوحاتي دارند ولي در نهايت با اتحادي که علماي اسلامي شيعه و سني عراق در بين مردم ايجاد کرده اند ريشه اين گروهها از بين خواهد رفت.
 
 وي گفت:طبق بيانات حکيمانه مقام معظم رهبري ما هيچ گونه رخنه امنيتي نبايد داشته باشيم و اين موضوع بايد در ماموريتهاي ناجا فصل الخطاب قرار گيرد و ما با پيروي از فرمانده معظم کل قوا تکليف داريم که خلا ها، رخنه ها و نقاط ضعف خود را بر طرف کنيم و براي تحقق اين امر بايد تمام ساز و کارها و فرآيندها را به کار بگيريم.
 
سردار اشتري ادامه داد:حفظ توان رزمي براي پيشگيري از تهديدات، اولويت برنامه هاست و بنا به تدبير فرمانده ناجا بايد هميشه آمادگي رزمي و عملياتي  داشته باشيم.
 
وي با اشاره به نامگذاري سال جاري تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي توسط مقام معظم رهبري، بيان داشت:مديريت جهادي به عينه مشمول مديريت در نيروي انتظامي است و بايد روحيه جهادي را حفظ کنيم و عشق ما اين است که سرباز کسي هستيم که نايب امام زمان(عج) است.
 
سردار اشتري اظهار داشت:روحيه جهادي يعني از کمترين امکانات بيشترين استفاده را ببريم و بيشترين اثر بخشي را داشته باشيم و اين روحيه را نيز به زير مجموعه منتقل کنيم و با عنايت حق تعالي همکاران ما از روحيه بسيار بالايي برخوردار هستند و ما بايد با همين روحيه توان دفاعي خود را حفظ کنيم.
 
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با تاکيد بر آموزش گفت:براي بالا بردن توان رزمي يگانها، آموزش بسيار مهم و ضروري است و اگر در مقاطعي ناموفقيتهايي مشاهده مي شود از ضعف آموزش سرچشمه مي گيرد و مديران بايد به اين امر اهتمام جدي داشته و آموزش را همواره در بين نيروها نهادينه کنند.
 
وي در خاتمه با اشاره به اين مطلب که ملقب شدن کارکنان ناجا توسط رهبر فرزانه انقلاب به عنوان مجاهد في سبيل الله ، بزرگترين افتخار و مدال براي کارکنان اين نيرو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار