نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تحولات اخیر عراق بسیار خطرناک است چراکه استکبار می‌خواهد در کنار ایران اسرائیل دیگری را پایه‌ریزی کند اما همه صاحبنظران معتقدند که آنان در عراق هرگز پیروز نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در مراسم ضیافت جامعه اصناف و بازار که شامگاه امروز برگزار شد، اظهار داشت: ما در یک پیچ تاریخی تند هستیم کشور ما منطقه و همه کشورهای دنیا نیز درگیر این پیچ تند تاریخی هستند.
 
وی ادامه داد: مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی دچار بحران‌ها و نابه سامانی‌های خاص است که حتی این بحران کشورهای پیشرفته اقتصادی را نیز درگیر کرده است.  
 
بادامچیان به بیانات امام خمینی(ره) در سال 42 اشاره کرد و گفت: امام در همان اوایل سال 42 فرمودند انقلاب ما سه مرحله دارد مرحله اول این که ایران را اسلامی کنیم که حدود 20 سال طول می‌کشد و این اسلامی کردن رنج کشیدن دارد.
 
وی افزود: امام مرحله دوم را اسلامی کردن کشورها دانستند و در مرحله سوم گفتند جهان بایستی با اسلام آشنا شود.
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحله اول 16.5 سال طول کشید و در روزهای نخست کسی باور نمی‌کرد انقلاب اسلامی بتواند به پیروزی برسد در سال 57 رژیم شاه با همه زیرکی و سیاستمداری و حمایت تمام سازمان‌های جاسوسی بین‌المللی با 70 هزار مستشار نظامی قوی نتوانستند با موج انقلاب اسلامی مقابله کنند بنابراین در هم شکستند.
 
وی اضافه کرد: 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان دارای موقعیت ویژه‌ای است هیچ حادثه‌ای در جهان نیست که از نظر سیاسی و موثر در صحنه بین‌المللی باشد اما ایران نقشی در آن نداشته باشد.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اظهار داشت: اکنون به جایی رسیدیم که در جهان، دین اسلام مطرح است به گونه‌ای که استکبار جهانی از آن می‌ترسد اکنون به جایی رسیده ایم که اسلام منزوی، گوشه گیری و تنها عبادت محور نیست، اساس آن بنیان حکومت غرب و رژیم سرمایه‌داری لیبرالی را تهدید جدی می کند.
 
وی با اشاره به نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان افزود: امروزه بیداری اسلامی نامبارک‌ها، قذافی ها را سرکوب و سرنگون کرده و به جای آن یک حرکت گسترده مردمی در این مناطق شکل گیرد.
 
بادامچیان افزود: این مبارزات مردمی ادامه یافت تا چهره‌های سیاسی در خط امام از درون توده‌های مردم بجوشند و سازمان یابی و شبکه‌یابی آن هابه گونه‌ای باشد که بتوانند رژیم را در هم بکوبد.  
 
بادامچی تاکید کرد: السیسی که در مصر سر کار آمده است دیگر امکان این که مثل نامبارک موفق باشد نخواهد بود چرا که از درون در حال جوشش مردمی است و این فراز و نشیب‌ها از درون شبکه مبارزاتی مسلمان را شکل می‌دهد و مردم مسلمانی که خالص از غرب هستند در این مبارزات چهره می‌شوند و با یاری خدا در آینده این بیداری اسلامی منجر به تشکیل حکومت‌های جهانی اسلام و جامعه اسلامی جهانی می‌شود که این جریانات به این سادگی پایان پذیر نخواهد بود.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی به تاثیر بیداری اسلامی در کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: کشیده شدن این بیداری اسلامی در کشورهای غربی بسیار زمان بر است چرا که آن‌ها نظام‌های سلطه گر غربی دارند و مسئله ظهور اسلام در آن جا با محوریت ایران اسلام که مرجعیت دینی اسلامی است کاملا اوضاع را به ضرر آن ها برمی‌گرداند و آن‌ها از این قضیه وحشت دارند.  
 
وی افزود: امروز وهابیت و طالبان و گروه‌های تکفیری جایی میان مردم ندارند.
 
بادامچیان اظهار داشت: اوباما امروزه 500 میلیون دلار به پول ایران به ارزش هزار میلیارد تومان به گروه مخالفین در سوریه (تکفیری‌ها) کمک می‌رساند چرا این گونه رئیس جمهور آمریکا علنی دخالت می‌کند با این که بحران اقتصادی دارد چرا باید این پول را بدهد و تجهیزات موشکی و شیمیایی به آنان برساند.  
 
قائم مقام حزب موتلفه تاکید کرد: بشار اسد با رای بالای 50 درصد انتخاب شد و خود آمریکایی‌ها پیروزی وی را از قبل اعتراف کرده بودند.
 
وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها طرحی را که برای تجزیه عراق کشیدند خطرناک است و نشان دهنده به وجود آمدن یک اسرائیل دوم در کنار ایران است.  
 
وی تاکید کرد: آن‌ها در تلاشند تا حکومت اسلام شام عراق را به وجود آورند و تا مرزهای عربستان پیش رفتند تا تجهیزات سلاح را از این کشور به راحتی به دست تروریست‌ها برسانند اما این اتفاق در عراق خیلی طول می‌کشد.
 
بادامچیان افزود: این که آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی پشت سر این تروریست‌ها هستند از اسلام واهمه دارند که در حال پیشرفت است و محور آن ایران اسلامی است که 35 سال امرمیکا نتوانسته مقاومت ملت ما را بشکند.
 
بادامچیان افزود: منطقه در حال جوشش است و یک تحول در یک پیچ تاریخی بزرگ در حال رخ دادن است و نقش ملت، دولت رهبری و همه آحاد ملت در این پیچ تاریخی بسیار مهم است.
 
وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم در درون کشورمان وحدت خود را نگه داریم گروهک‌های تکفیری همواره درصدد هستند که با ایجاد اختلافات و درگیری گروه‌های فتنه گر را به هم بپیوندند.
 
وی با بیان این که به زودی انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات مجلس را پیش رو داریم گفت: از همین الان استکبار و تمام عوامل آن درصدد این هستند که در مجلس خبرگان نفوذی نظامی بفرستند و به دنبال طراحی‌های بسیار مکارانه‌اند و می‌دانند که آنجا عمود خیمه انقلاب در دنیاست در واقع مجلس خبرگان پایه اصل ولایت فقیه است و به بهانه‌های مختلف چهره‌های جدیدی وارد این مجلس می‌خواهند بشوند.
 
وی تاکید کرد: ما پشت پرده آنان را می‌دادیم ملت آنان باید متوجه باشند و چه اصلاح طلب و چه اصولگرای اصلاح طلب در حال تلاش هستند و پولی جمع آوری کنند و یک شبکه را درست کنند ملت ما باید مراقب آنان باشد.
 
بادامچیان افزود: رئیس جمهور، شورای جامعه روحانیت و خبرگان است و این گروه‌ها به او چسبیده اند این گروه‌ها نامزدشان عارف بود و در ایام انتخابات او را مجبور کردند کناره گیری کند و از روحانی حمایت کردند و وقتی روحانی بر سر کار آمد نیروهای اصلاح طلب اداره جامعه را برعهده گرفتند و در مذاکرات به دنبال این هستند تا با آمریکا بسازند.  
 
بادامچیان خاطر نشان کرد: آمریکا و اروپا نیاز دارند تا با ما مذاکره کنند و ما به علت تحریم‌ها محتاط تر شده ایم ما 35 سال با این تحریم‌ها پیشرفت داشتیم.
 
بادامچیان تصریح کرد: از همین الان این گروه‌ها اصولگرا، اصلاح‌طلب، اصولگرای اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلب اصولگرا در تلاش هستند و دارند پول‌هایشان را جمع و شبکه‌بندی ایجاد می‌کنند.
 
عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی به سابقه رئیس‌جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: اقای روحانی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بودند اما این گروه‌ها ایشان را ابه خود چسباندن در حالی که نامزد آنها در انتخابات آقای عارف بود و چون آقای عارف یک میلیون بیشتر رای نداشت به سمت ایشان آمدند.
 
وی ادامه داد: آقای روحانی علی‌رغم سیاستی که دارند چینش نیروهای خود را اصلاح‌طلب برگزیدند اما برخی از اصلاح‌طلبان به جای تشکر می‌گویند که اقای روحانی هنوز انتظارات ما را برآورده نکرده است.
 
بادامچیان معتقد است: این گروه‌های اصلاح‌طلب به دنبال سازش با آمریکا هستند برای اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به این مذاکرات نیاز دارند.
 
نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: آقای روحانی وقتی به نیویورک رفتند رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال ملاقات با رئیس‌جمهور ما بود اما آقای روحانی اجازه نداد. آقای اوباما خودش تلفن زد و روحانی به دلیل رودروایسی پاسخ داد. به اعتقاد وی اتحادیه اروپا از همراهی با اروپا خسته شده است و معتقد است که این تحریم‌ها به نفع روسیه و چین بوده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار