مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: برنامه عفاف و حجاب 21تیر ماه در برخی سرای محلات منطقه یک برگزار می‌شود.

 مریم کوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برنامه‌های عفاف و حجاب در برخی از سرای محلات با  اجرای کارگاه‌های عفاف و حجاب در مورد نقش عفاف و حجاب و خانواده و  اجتماع، خانواده متعالی، ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اردوهایی هم برای شهروندان از طریق سرای محلات تنظیم شده از جمله این اردوها اعزام شهروندان به قم و جمکران است و هم‌چنین برای عموم شهروندان آزاد است.

**برنامه احیا گران نور در منطقه یک

کوهی در ادامه گفت: برنامه احیاگران نور با موضوعیت تقویت هویت دینی در خانواده از نیمه تیر ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری در منطقه یک اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در برخی از سرای محلات، کارگاه‌های مشاوره‌ای به صورت پرسش و پاسخ با موضوع تقویت هویت دینی در خانواده برای شهروندان برگزار می‌شود.

مدیر اداره بانوان منطقه یک خاطرنشان کرد: از بانوان مبلغ در این برنامه دعوت به عمل می‌آید و کارگاه‌های مشاوره گروهی با موضوعات راه‌های شناسایی تهاجم فرهنگی، نقش بانوان مبلغ در زمینه هویت بخشی، پرهیز از اسراف،  ایثار و گذشت، آشنایی با مهارت‌های زندگی، نقش تبلیغ در تحکیم بنیان خانواده و موارد دیگر در سرای محلات برگزار می‌شود.

**کارگاه‌های طرح فرزند پروری در ماه مبارک رمضان

کوهی گفت: کارگاه‌های طرح فرزند پروری 4 فاز دارد که فاز اول آن با رویکرد دینی و مذهبی در ماه مبارک رمضان در 5 سرای محله دزاشیب، اوین، ولنجک، شهرک محلاتی، سوهانک ویژه مادران دارای کودک 3تا 4 سال از ساعت 10الی 12 برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌فازهای 2،3،4 با موضوع فاز تربیتی، مهارت‌های ارتباطی، بازی و سرگرمی بعد از ا تمام فاز‌های قبلی شروع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عفاف ، حجاب ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار