مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران از اجرای طرح جدید نظارت کیفی و بهداشتی در 187 میدان و بازار این سازمان خبر داد.

 سیداحمد صفوی مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: افزایش حجم تقاضاهای شهروندان برای خرید برخی کالای پرمصرف گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش حجم تقاضای شهروندان برای خرید برخی کالای پرمصرف غذایی حوزه معاونت‌های بهداشت و کنترل کیفیت و معاونت بهره‌برداری سازمان اقدام به اجرای طرح جدید نظارت کیفی و بهداشتی محصولات در 187 میدان و بازار سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهر تهران کرده است.

وی همچنین بیان داشت: در این طرح جدید علاوه بر کارشناسان و مسئولین مستقر در هر میدان و بازار و کنترل کیفیت و نظارت مستمر بر چگونگی خدمات‌رسانی به مردم اکیپ ویژه نیز به منظور نظارت برنحوه توزیع کالاها به میادین و بازارها اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: این اکیپ‌ها شامل کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای، دکتر دامپزشک، کارشناس کنترل کیفیت هستند و از ابتدای ماه رمضان فعالیت خود را شروع و تا 24 تیر ادامه خواهند داد.

صفوی عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران اقدامات بسیاری در ماه مبارک رمضان انجام داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: فراوانی تنوع وکیفیت محصولات در میادین بازارهای سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بسیار به چشم می‌خورد.

صفوی در پایان خاطرنشان کرد: فراوانی و تنوع محصولات کشاورزی وهمچنین مایحتاج روزانه شهروندان در ماه مبارک رمضان مانند انواع سیفی‌جات، میوه، محصولات لبنی، گردو، خرما، مرغ و تخم مرغ، گوشت قرمز با نظارت‌های کیفی وبهداشتی ارائه می‌شود.
 
انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: اجرا ، میدان ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار