ضعف کیلسن دروازه بان تیم هلند در مهار ضربات پنالتی در بازی با آرژانتین به تمام دنیا ثابت شد و فن خال را با این سوال مواجه کرد که چرا دروازه بان خود را برای بار دوم در تورنمنت تعویض نکرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کیلسن دروازه بان تیم ملی هلند تا به حال حتی یک پنالتی هم در دوران بازی حرفه ای خود مهار نکرده است. ضعف بزرگی که در نهایت هم کار دست تیم ملی هلند با حذف در مرحله نیمه نهایی داد.

فن خال که به خوبی از این موضوع آگاه است در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل کاستاریکا یک تعویض خود را برای دقایق آخر نگه داشته و پیش از کشیدن بازی به پنالتی و در وقت های اضافه تیم کرول را جایگزین کیلسن دروازه بان اصلی خود کرد. آن دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت هم با مهار دو پنالتی توسط کرول به نفع هلند به پایان رسید.

اما در شرایطی که امکان کشیدن بازی با آرژانتین به ضربات پنالتی وجود داشت، کیلسن درون دروازه ماند و با خوردن گل از هر چهار پنالتی حریف، یکی از عوامل اصلی شکست تیم بود. با این حساب تعویض دوباره این دروازه بان امکان تغییر سرنوشت هلند را داشت اما فن خال که هر سه تعویض خود را در جریان بازی انجام داده بود. شرایط بد فان پرسی و خستگی وی برای ادامه بازی دلیل اصلی تصمیم فن خال به سومین تعویض قبل از کشیدن بازی به وقت اضافه بود که ریسک آن منجر به باخت هلند شد.

هر چند که در صورت تعویض هم هیچ تضمینی برای موفقیت کرول در ضربات پنالتی وجود نداشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن خال ، هلند ، کیلسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار