مدیر عامل باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است شرایط باشگاه تراکتورسازی برای این فصل مشکل تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این فصل باید در دو جام شرکت کنیم لیگ برتر فوتبال ایران و جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا فشار زیادی به روی تیم و بازیکنان خواهد بود هم سطح تیم‌های لیگ برتری نسبت به سال‌های گذشته بالاتر رفته و نبرد با آنها سخت تر شده و هم بازی در آسیا در مقابل بزرگان فوتبال این قاره کار بسیار مشکلی است.
 
نظمی گفت: تا آغاز  مسابقات لیگ برتر سعی داریم تیم را به بهترین نحو ممکنی آماده کنیم باشگاه با تمام توان مالی و اداری  خود در خدمت کادر فنی و بازیکنان است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که تیم در آرامش ذهنی کامل پای به مسابقات لیگ برتر بگذارد.
 
مدیرعامل تراکتورسازی گفت: تیم تراکتور سازی در حال حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌برد و در یک بازی تدارکاتی هم موفق شد حریف اروپایی خود را شکست دهد هر روز با رسول خطیبی سرمربی تیم در ارتباط هستم و از اخبار اردو آگاهی کامل دارم، شرایط کمی اردو قابل قبول است و تمرینات آماده سازی طبق برنامه در حال انجام است.
 
مدیر عامل  تراکتور سازی افزود: ظرف چند روز آینده به اردوی ترکیه ملحق خواهم شده از هواداران پر شور باشگاه تقاضا دارم تا با حمایت خود در آغاز مسابقات و داشتن صبر و حوصله در ادامه فصل ما را در دست یافتن به اهداف بزرگ این فصل باشگاه تراکتور سازی تبریز یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلطان غم
۰۲:۰۰ ۲۴ تير ۱۳۹۳
ازهمه هواداران فهيم تراكتورتقاضادارم همگي تو ورزشگاه بايك صدا اين نابودكنندگان فوتبال اذربايجان روكه واسه منافع شخصي خودشون تلاش ميكنن رو بيرون كنيم وبا تنها مربي محبوبمون كه مظلومانه بيرون شدوبادانش وباغيرت كارميكنه به اهدافمون برسيم.ياشاسين اذربايجان
Iran (Islamic Republic of)
نگرانيم آقا نگران
۱۳:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۳
آقاي نظمي اينطور كه بوش مياد آينده ي خيلي بدي در انتظارت هست،همچنين شما آقاي خطيبي،فردا اگه خداي نكرده انتظارات ما برآورده نشد حق توجيه و بهانه نداري،چون كه كاملا با اقاي نظمي هماهنگ و همفكر بوديد،تقصيرو گردن اينو اون نميتونين بندازين.
Iran (Islamic Republic of)
آتیلا
۱۳:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۳
اصلا ماموریت و استراتژی تعریف شده برای این آدم ، نابود کردن رویاها و انتظارات هواداران تا حد ممکنه ، چون اگه طبق روال قبلی بود انتظار هواداران ، امسال قهرمانی ایران و آسیا بود که امکان نداره بذارن همچین خواسته ای برآورده بشه ... میخواهند هواداران را دلسرد و به پنجم ششمی راضی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
خجالت هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۳
يه حمايتي از تو بكنيم كه تو كتابهاي تاريخ بنويسن بزار بازي اول از راه برسه
Iran (Islamic Republic of)
تراختور
۱۲:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۳
يك حمايتي كنيم كه بارسلونا ازمسي نكرد
Iran (Islamic Republic of)
يونس تيراختورچي
۱۲:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
آره منتظريم نظمي جان ي بلايي به سرت بياريم كه مرغان آسمان ب حالت گريه كنن تراكتور و نابود كردي
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۱:۳۵ ۲۱ تير ۱۳۹۳
باز یه دروغ دیگه:مگه سایت رسمی باشگاه ننوشته بود که کیانی دوساله تمدید کرده؟!!الان در سایت نصرنیوز به نقل از تقیون(هیئت فوتبال) نوشته کیانی یکساله تمدید کرده.انصافا"که تونی مربی با کلاس ،با تجربه و اروپا دیده ای بود و نیت این روباها رو در اول فهمید و با جمله تاریخی و به یاد ماندنی(با دروغ نمی توان کارها را پیش برد) چهره اینها رو برای مردم برملا کرد.ادمین جان خواهشا"بچاپ که دیگه حالم داره از همه چی به هم می خوره.
Iran (Islamic Republic of)
یاشار تی تی
۰۹:۱۳ ۲۱ تير ۱۳۹۳
یه صبر و حوصله ایی نشونت بدیم که تا آخر عمرت برات خاطره بشه
تیم رو به نابودی کشیدی و با احساسات هوادار بازی کردی و دق دلی دادی
حالا میگی صبر هم بکنیم؟!!!!
از همین الان وسایلتو جمع کن چون اجازه نخواهیم داد تو تیم بمونی خودت هم خوب میدونی وبرای همین هست که اصلا تو تبریز تمرین نمیکنی و از ترست فرار کردی تهران و از اونجا ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
ايوبي
۰۸:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۳
شما كه با اخراج مربي موفق توني اولويرا و يازده بازيكن اصلي وستاره وآوردن تعدادي جوان وبي تجربه تيم را نابود كردي انتظار حمايت از سوي هواداران را نداشته باشيد
Germany
یوسف
۰۳:۱۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
تو ورزشگاه یه حمایتی ازت میکنیم که همه مدیرا آرزوشون باشه تو تراختور مثل تو یارگیری کنن!
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۰۲:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۳
آره جون خودت ما منتظر اولین مسابقه هستیم تا از تو یکی حتما حمایت حانانه کنیم
آخرین اخبار