سرمربی سابق تیم ملی تکواندو می گوید: برای حضور در لیگ برتر تکواندو هر جا که باشم با هادی ساعی همکاری می کنم.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره سرمربیگری مجدد در تیم استیل البرز در لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: هنوز صحبت رسمی با این باشگاه نشده و باید شرایط هادی ساعی را ببینم چون من و ساعی با هم کار می کنیم.

وی درباره راه اندازی احتمالی تیم تکواندو راه آهن افزود: درست است که هادی ساعی در ماندگاری باشگاه راه آهن در تهران نقش داشته اما تیم داری راه آهن در تکواندو هنوز مشخص نیست.از سویی دیگر آنقدر به ساعی بد کرده اند که او از تکواندو بیزار شده است! قهرمان المپیک را به خاطر منافع شخصی شان اذیت کرده اند!

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو درباره فدراسیون تکواندو گفت: من کاری با فدراسیون ندارم. آن زمان که سرمربی تیم ملی بودم وظیفه ام را انجام دادم اما چون انها خودمختاری من را نخواستند و من حرفشان را گوش نکردم، حذفم کردند!

وی در مورد شرایط تیم ملی تکواندو ادامه داد: فدراسیون تکواندو اعلام کرده برای هر رویداد از یک کادر فنی استفاده می کند یعنی با مربیان به صورت پروژه ای کار خواهد کرد. حالا هم باید ببینیم سرنوشت بیژن مقانلو چه می شود. شاید هم همه این برنامه ها برای کنار گذاشتن من بوده است!

کریمی در خصوص نتایج تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک گفت: نظرخاصی نمی دهم چون آنجا نبودم. چیزی که مهم است کار سخت تکواندو برای بازی های المپیک ریو خواهد بود و با این نتایج نمی شود موفق شد. به نظر من فدراسیون تکواندو باید از دانش همه مربیان و بازیکنان در راه المپیک استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، کریمی ، ساعی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار