نایب رئیس ستاد دیه کشور گفت: از ۷۵۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در کشور، ۱۳۰۰ نفر بر اثر تصادفات، ۲ هزار نفر بدهکار مهریه، ۳ هزار و ۲۵۰ محکومی، ۲۰۰ نفر موارد کارگاهی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ علی اکبر یساقی افزود: در سال 92 برای آزاد سازی هفت هزار زندانی جرایم غیرعمد در کشور 30 میلیارد تومان جمع آوری شد که انتظار می رود امسال 30 درصد افزایش پیدا کند.
وی افزود: با توجه به اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در پنج سال گذشته ، تعداد رانندگان زندانی جرائم غیرعمد از 50 هزار نفر به یکهزار و 300 نفر کاهش یافته است.
نایب رئیس ستاد دیه کشور با اشاره به مطرح شدن قانون شخص ثالث در مجلس بیان کرد: قانون بیمه اجباری شخص ثالث دوباره در مجلس مطرح شده و از نمایندگان محترم در مجلس انتظار است حق مردم را در این قانون در نظر بگیرند و با دقت آن را بررسی کنند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 7500 زندانی جرائم غیر عمد در کشور وجود دارد که برای آزادی آنها به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
یساقی عنوان کرد: از 7500 زندانی جرایم غیر عمد در کشور، 1300 نفر بر اثر تصادفات، 2000 نفر بدهکار مهریه، سه هزار و 250 محکومی، 200 نفر موارد کارگاهی هستند./س
 
برچسب ها: بدهکار ، مهریه ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.