با ابلاغ معاون اول رئيس جمهور

اساسنامه سازمان مجري با تصويب هيأت وزيران اصلاح شد

اصلاح مواد 12 و 16 اساسنامه سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي با پيشنهاد وزارت راه و شهرسازي و پيگيري هاي معاونت امور دولت و مسئول هماهنگي امور استان ها به تصويب هيأت وزيران رسيد.

به گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، بر اساس ابلاغ معاون اول رئيس جمهورهيئت مديره سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي از پنج عضو شامل يك نفر رئيس و دو نفر عضو موظف و دو نفر عضو غيرموظف تشكيل و تصميمات متخذه با اكثريت آراء (حداقل سه رأي موافق) معتبر است.

هيئت وزيران در جلسه 3/2/1393 به پيشنهاد شماره 02/100/70438 مورخ 18/12/1392 وزارت راه و شهـرسازي و به استنـاد ماده واحده قـانون استفساريه در مورد اختيار اصلاح اساسنامه سازمانها، شركتها و مؤسسات دولتي و وابسته به دولت ـ مصوب1377ـ تصويب كرد:

براساس ابلاغ اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس‎جمهور مواد (12) و (16) اساسنامه سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي ( شركت مادرتخصصي) موضوع تصويب‌نامه شماره 30763/ت31054هـ مورخ 18/6/83 به شرح زير اصلاح مي‌شود:

ماده 12ـ هيئت مديره سازمان از پنج عضو (يك نفر رئيس و دو نفر عضو موظف و دو نفر عضو غيرموظف) تشكيل مي‌شود. رئيس هيئت مديره به‌وسيله اعضاي هيئت مديره تعيين مي‌شود. اعضاي هيئت مديره علاوه بر وظايف اصلي، سرپرستي قسمتي از امور سازمان را به تشخيص رئيس هيئت مديره به عهده خواهند داشت.
 
ماده 16ـ جلسات هيئت مديره با حضور رئيس هيئت مديره و حداقل سه نفر از اعضاء رسميت مي‌يابد و تصميمات متخذه با اكثريت آراء (حداقل سه رأي موافق) معتبر است و تصميمات آن در دفتر مخصوص ثبت و به امضاي اعضاي هيئت مديره حاضر در جلسه مي‌رسد.

اين متن به موجب نامه شماره 1298/102/93 مورخ 7/4/93 شوراي نگهبان تأييد شده است.
سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي، بزرگترين سازمان تخصصي در احداث ساختمانهاي دولتي و عمومي در كشوراست كه به منظور تمركزسياست گذاري، مديريت و هماهنگي توسعه وبهينه سازي، افزايش كيفيت،كاهش زمان اجراو قيمت تمام شده براي تهيه و اجراي طرحهاي ساختماني و تاسيساتي دولتي و عمومي و عمران شهري به عنوان يكي از سازمان هاي وابسته به وزارت راه و شهرسازي فعاليت مي كند.

سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي در سال ۱۳۷۲ پس از تصويب اصلاح ساختار و منطقي نمودن تشكيلات وزارت مسكن و شهرسازي سابق و حذف تشكيلات غير ضروري به عنوان يكي از سازمانهاي وابسته به اين وزارتخانه شروع به كار كرد.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار