نماینده مردم اردبیل، ‌نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار خطه کردن محور اردبیل – آستارا که از گردنه‌های صعب‌العبور محسوب می‌شود امسال با تأمین اعتبار لازم عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ منصور حقیقت‌پور دیروز در دیدار با اهالی روستای پته‌خور نمین اظهار داشت: ما این کار را با هدف گازدار کردن روستاهای سردسیر منطقه اردبیل و نمین انجام دادیم و امیدواریم تا پایان امسال تمامی این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی گفت: 5 میلیارد تومان امسال برای اجرای طرح هادی در بیش از 40 روستا پیش‌بینی شده که از بنیاد مسکن استان انتظار داریم عملیات اجرایی آنها را انجام دهد.

نماینده مردم اردبیل، ‌نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر گازرسانی و مقاوم‌سازی مسکن و اجرای طرح هادی در روستاها سعی و تلاش ما بر این است تا روستاهای هدف گردشگری مورد حمایت و تقویت قرار گیرد تا ظرفیت گردشگری روستایی نیز در مناطق مستعد استان فراهم آید.

حقیقت‌پور در ادامه گفت: امسال عملیات چهار خطه کردن محور اردبیل – آستارا از محدوده تونل نمین آغاز شده و در ادامه این مسیر شاهد اجرای طرح با سرعت و دقت نظر بیشتر می‌شویم.

وی از تزریق اعتبارات از محل ماده 80 برای تکمیل برخی طرح‌های نیمه‌تمام و زیربنایی در روستاها خبر داد و تصریح کرد: 30 میلیون تومان برای تجهیز فضاهای آموزشی و لایروبی رودخانه روستای پته‌خور اختصاص می‌دهیم و امیدواریم آب منطقه‌ای به سرعت این لایروبی را انجام دهد.

این نماینده مجلس همچنین از راه‌اندازی کارخانه عظیم داروسازی در استان خبر داد و افزود: این کارخانه زمینه اشتغال بیش از 600 نفر را فراهم می‌آورد.

حقیقت‌پور گفت: تمام تلاش و جدیت ما بر این است تا عمران و آبادانی روستاها به عنوان خط مقدم تولید مورد حمایت قرار گیرد چرا که هرگونه غفلت در این حوزه می‌تواند آسیب‌های جدی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، چهار ، بانده ، شدن ، محور ، آستارا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.