بیش از یک سال از برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران که می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین آزمون استخدامی‌کشور یاد کرد، می‌گذرد و شرکت‌کنندگان در این آزمون هنوز بلاتکلیف مانده و با قول‌های بی‌پایان مسئولان شرکت ملی نفت روزها را همچنان پشت سر می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با وجود اینکه قرار بود که نتایج نهایی حداکثر تا بهمن ماه سال ۹۲ اعلام شده و متقاضیان تعیین تکلیف شوند؛ اما اکنون با گذشت چند ماه از مهلت تعیین شده همچنین تاکید اخیر معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت مبنی بر انتشار نتایج نهایی در فاصله‌ای نزدیک، هنوز خبری از روشن شدن وضعیت داوطلبان نیست.

بیش از یکسال از برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران که می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین آزمون استخدامی‌کشور یاد کرد، می‌گذرد و شرکت‌کنندگان در این آزمون هنوز بلاتکلیف مانده و با قول‌های بی‌پایان مسئولان شرکت ملی نفت روزها را همچنان پشت سر می‌گذارند. به طوری که حتی برخی مراحل استخدام و دریافت کد استخدامی را نیز طی کرده اند. این در حالی است که در برخی موارد با وجود اینکه استخدامی هم انجام نشده است اما با اعلام نتایج آزمون ها شرکت کنندگان می دانند که آیا باید منتظر استخدام بمانند یا خیر.

چندی پیش نیز معاون منابع انسانی وزارت نفت تنها به بیان این سخن که تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که به زودی نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران را اعلام کنیم، اکتفا کرد.
 
کریم سلحشور گفت: به زودی تکلیف پذیرفته شدگان نهایی مشخص می شود.
 
وی یادآور شد: قبول داریم فرآیند اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون طولانی شده، اما موضوع در حال رسیدگی است.
 
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت افزود: شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت خود را در این زمینه انجام و معاونت منابع انسانی وزارت نفت، گزارش های لازم را به وزیر نفت ارائه داده است.
 
وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در اولین فرصت ممکن، نتایج بررسی‌ها را اعلام کرده و به نگرانی پذیرفته شدگان در آزمون خاتمه دهیم.
 
با این وجود برخی از شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان مراحل ابتدایی آزمون استخدامی شرکت نفت در تماس با باشگاه خبرنگاران از تاخیر و عدم اطلاع رسانی وزارت نفت در این زمینه همچنین بلاتکلیفی خود پس از گذشت مدت زمان  گلایه کرده و خواهان روشن شدن وضعیت خود پس از یکماه ماه انتظار هستند. 

این در حالی است که بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به خاطر همین موضوع به مجلس فراخوانده شد.

در پی تماس های مکرر شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت نفت خبرنگار باشگاه خبرنگاران و درخواست برای پیگیری موضوع از طریق  مسئولان پیگیری کند متاسفانه پاسخی از این طریق حاصل نشد و مجبور شدیم که این امر مهم را از طریق نماینده مجلس شورای اسلامی بررسی کنیم.

سیدمهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،در رابطه با آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: متاسفانه مصاحبه اکثر نیروهای شرکت کننده انجام شده ولی تاکنون امکان استخدام فراهم نشده است.

وی تصریح کرد: دولت و مسئولان بایستی در تعهداتی که ایجاد می کنند عمل کنند نباید تعهدات خود را زیرپا بگذارند. متاسفانه این موضوع تابحال متوقف شده است.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: بایستی تکلیف ۳۰۰۰ نفری که در آزمون نفت شرکت کرده اند هر چه سریع تر مشخص گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کردند که موضوع استخدام را از طریق نهاد ریاست جمهوری و وزارت نفت پیگیری شود چرا که در این خصوص تذکراتی نیز داده شده است.

وی یادآور شد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در تعهداتی که به مردم می دهند باید پاسخگو باشند و سرنوشت شرکت کنندگان را مشخص کنند. چرا که مجلس این امر مهم و سرنوشت ساز را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس این گزارش، آزمون استخدامی نفت در اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و بعد از آزمون کتبی، مصاحبه های علمی و گزینش های اولیه نیز صورت پذیرفت ولی همچنان قبول شدگان منتظر اعلام نتایج نهایی می باشند.

انتهای پیام/

گزارش: حبیبه رحیمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا یاری
۱۳:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید
از شما درخواست دارم تا خبری جدید تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا یاری
۱۶:۳۹ ۲۴ تير ۱۳۹۳
مدیریت باشگاه تورو خدا یه خبر نگار تیز و زرنگ بگمارید فقط و فقط برای پیگیری این آزمون تا هرروز خبر تهیه کنه
09183499463
این شماره منه هر اطلاعاتی بخواهید من بهتون میدم
هرروز خبرشو پخش کنید
تا به نتیجه برسه
سرنوشت 4000 +فقط همسراشون =8000نفر الان در دست شماست
یه خبرنگار بزاری مختص پیگیری این آزمون تا یک شب درمیون خبری تهیه کنه .تو اخبار پخش کنید
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات...شما را به خدا و ائمه اطهار قسمتان میدهیم مشکلات ما بلاتکلیفان و پذیرفته شدگانی که ازبین 120000نفر قبول شدند و مراحل استخدامی کاملا قانونی را طی کردند و به نوعی نخبگان این مملکت محسوب میشوند را حل کنید ...به امید خبرهای خوش ازجانب خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
ndr
۱۹:۵۲ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خدا خیرتون بده این خبر رو زدید به خدا دیگه خست شدیم از بس منتظر بودیم. آخه چرا با ما این کارو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۸:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۳
با تشکر از پیگیری شما لطفا تا اعلام نتایج پیگیری کنید نزارید حق این جوانان پایمال شود.
United States of America
نيما
۱۸:۰۰ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خيلى ممنونم از لطفتون كه بالاخره درد دل جند ماهه ما رو انعكاس داديد ،ازتون عاجزانه خواهش اكيد دارم بنا به رسالت مهم خبرنكاريتون تا حصول يك جواب و نتيجه دقيق ،روشن،قانونى و نهايتا اعلام اسامى مقبولين نهايى از انعكاس اين خبر و سوال و جواب از مسيولين ذيربط على الخصوص جناب وزير محترم دست بر نداريد تا انشاالله حداقل با وجود كذشت بيش از يكسال از ازمون كتبى،بيش از ٤٠٠٠ نفر از جوانان شايسته اين مرز و بوم و خانواده هايشان از بلاتكليفى خارج شوند .....خدا خيرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۹۳
تشکر از سايت باشگاه خبرنگاران جوان که اين خبر را پوشش داد. به خدا سرنوشت ازدواج و زندگي سه هزار جوان تحصيل کرده بلاتکليف مانده. اقاي زنگه چرا پاسخ گو نيست؟! من از خبرنگاران شريف اين سايت خواهش ميکنم که اين مشکل را پيگيري کنند. دعاي خير چهار هزار انسان پشت و پناهتان هست.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۹۳
لطفا در اخبار 20:30 انعکاس دهید...بلکه به گوش مسئولین برسد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۳
واقعا از پوشش خبریتون ممنون ما که طی این مدت بلاتکلیف بودیم هیچ دادرسی نداشیم مگه شما بتونید کاری کنید که زودتر نتایج رو اعلام کنند.تورو خدا پیگیریتون رو ادامه بدید.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۱۹ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خدایا تا کی این بلاتکلیفی
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۶:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۳
با سلام
لطفا فکری هم واسه 20000نفر آزمون استخدامی استانداری بفرمایید نتایح هم اعلام شده گزینش هم رفتیم از لحاط تعداد هم 7 برابر آزمون نفت پذیرفته شده داره
دقیقا ماه رمضان سال گذشته کار گزینش و مصاحبه بنده تموم شد اما با گذشت یکسال هنوز خبری از استخدام نیست
و تنها دلیلشون هم نداشتن بودجه است اما من یه سوال دارم
چگونه برای استخدام 20000نفر واسه بیشتر دستگاه های اجرایی بودجه ندارید در حالی که در همین ماه گذشته 40000مجوز استخدامفقط به علوم پزشکی دادند و آزمون آن نیز برگزار گردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۹۳
از شما تشکر میکنیم که این موضوع رو پوشش دادید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۹۳
از شما تشکر میکنیم که این موضوع رو پوشش دادید.
Iran (Islamic Republic of)
مربی حق التدریس فنی و حرفه ای
۱۴:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۹۳
با سلام قانون تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان فنی و حرفه ای در سال 1391 تصویب شد بار مالی ان تععین شد ولی تا به حال به دلایل نامعلوم اجرا نشده است لطفا از این مصوبه نیز گزارشی تهیه کنید 4800 مربی با سابقه بین 2تا20 سال با بیمه ناقص مشغول تدریس هستند . خداوند با نیکوکاران است
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۴:۳۶ ۲۲ تير ۱۳۹۳
با سلام
كسي هست كه به درد ما برسه دو سال و نيم از قبولي در آزمون استخداميه شركت ملي فولاد طرح ميانه گذشت و ما همچنان بلا تكليف در حسرت كار.250نفر 250 خانواده دو سال و نيم منتظر.خون ما هم رنگش قرمزه چرا فرف
Iran (Islamic Republic of)
محمد اهواز
۱۴:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۹۳
بخدا من این کار نه به خاطر خودم بلکه برای راحت شدن پدر و مادرم میخوام ...مادری که شبا تا صبح برام اشک میرزه و دعا میکنه و نمازه شب میخونه و فکر میکنه من خوابم و نمی خواد بیدارم کنی..بخدا نمی تونم تو چشاشون نگاه کنم همین .بخاطر پدرم که داره توی این گرمای لعنتی خوزستان توی بیابون کار میکنه و وقتی میاد خونه تقریبا هر روز ازم می پرسه چی شد؟؟؟من نه به خاطر خودم بلکه به خاطر رنجی که به پدر و مادارم داده از وزیر نفت نمی گذرم.. خدایا قسمت میدم با همین زبون روزه اینقدر شهامت بم بده که حقمو ازش بگیرم...
Iran (Islamic Republic of)
mousa
۱۴:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۹۳
تو این یکسال اونایی که فارغ التحصیل مهندسی نفت شدن چکار کنند . طبق خبرهایی که دارم یک سوم نیروهای شرکت نفت بازنشسته شدن و مجبورن که بمونند چرا وضعیت شرکت نفت این جوری هست . تکلیف ما که فارغ التحصیل شدیم چی هست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۲۲ ۲۲ تير ۱۳۹۳
از باشگاه خبرنگاران جوان متشکریم به خاطر پوشش خبری که دادند.لطفا باز هم پیگیری کنید.خدا شاهده ما دوساله که به این آزمون دل بستیم و ازدواجمان در گرو همین آزمون هست.
جناب زنگ بایستی بدانندکه مصاحبه ها در زمان وزارت ایشان بوده و در برابر این جوانان و خانوده هایشان مسوولند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
کاش یکی پیدا میشد قدر این جوان های مملکت را میدانست.اصلا جمعیت جوان میخواهید چکار؟!!برای خفت دادن آنها؟بیکار گذاشتن آنها؟
Iran (Islamic Republic of)
منجیل
۱۴:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۳
با سلام و تشکر از پیگیری و اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران.
اول یه گلایه دارم که چرا اینهمه دیر به این موضوع پرداختید.آیا سرنوشت 4000 جوان ایرانی ارزش یه اطلاع رسانی کوچک هم در این مدت نداشت؟
ما تقاضا داریم فوراً اسامی قبول شدگان نهایی بر اساس امتیازات کسب شده اعلام عمومی گردد تا لااقل افرادی که مردود میشوند بیهوده به انتظار ننشینند و عمرشون تلف نشه.
Iran (Islamic Republic of)
قبولی استانداری
۱۳:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۳
ازمون استخدامی استانداری ها هم همزمان با ازمون صنعت نفت بوده
و 30هزار جوان را درگیر خودش کرده که از ازمون صنعت نفت به علت تعداد داوطلب مهمتر است

لطفا گزارشی در مورد ازمون استخدامی استانداری ها هم تهیه کنید
مجوز استخدام استانداری ها 4550/110/دم میباشد
که هیچ ربطی به مهر افرین ندارد
و در واقع 1 سال قبل از به وجود امدن مهر افرین تصویب شده
این ازمون 2 سال پیش با نشر اگهی و فراخوان وبا برگزاری ازمون توسط سازمان سنجش برگزار شد
و از ان موقع تا بحال شروع بکار نشده ایم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۳:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خدایا شکرت .ازتون خواهشمندم یه گزارشی ازوزارت نفت بگیرید وتوی خبرها پخش کنید یاحق.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۳:۱۵ ۲۲ تير ۱۳۹۳
من وخانواده ام داریم "دق" میکنیم،دیگه تحمل ناراحتی مادرم و غصه پدرم ندارم .آقای وزیر شرعا و قانونا مسئول هدر رفتن بیش از 9 ماه از عمر گران مایه و از دست رفتن فرصت های شغلی اندک در این آشفته بازار بیکاری و بحران اقتصادی برای ما دهه شصتیا هستش.آقای وزیر شما مسئول فشارها و استرس های وارد شده در این مدت به خانواده های ما هستید. به این ماه مبارک نخواهیم از سرسوزنی گذشت.چرا کسی به داد ما نمی رسه؟ از دوستان باشگاه خبرنگاران بخاطر پیگیری سپاس گذاریم و امیدواریم به پیگیری هاشون تا به نتیجه رسیدن ادامه بدن.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۹۳
لطفا از مسولان وزارت نفت گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۵ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خدا خيرتون بده بخدا ديوانه شديم حداقل اعلام كنند تا تكليفشون روشن بشد بسه بدقولي ودروغ
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۳:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۳
قَضَاءُ حَاجَةِ الْمُؤْمِنِ أَفْضَلُ مِنْ أَلْفِ حِجَّةٍ مُتَقَبَّلَةٍ بِمَنَاسِکِهَا»
برآوردن حاجت مؤمن برتر از هزار حج مقبول با همه آدابش است
یک سال از بهترین روزای زندگیمون با استرس گذشت.الان همه فک میکنن دروغ میگم.دیگه روم نمیشه تو روی خونواد خودمو و نامزدم نگاه کنم.
Iran (Islamic Republic of)
یوسف از امیدیه
۱۱:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۳
به آقای زنگنه بگوئید ، اگر نیرو نمیخواستند یا آنکه میخواستند از کارکنان قراردادی استفاده کنند چرا "مصاحبه" را برگزار کردند . مگر ما عروسک خیمه شب بازی مسئولین و توپ میدان بازی های سیاسی آنها هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۳
ظاهرا آقای زنگنه براش مهم نیست.در حالیکه از این تعداد عده ای گاز و نیرو قبول شدن و رفتند سرکار
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۰:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۹۳
با سلام اولا ممنون از پوشش خبری شما در ثانی آیا چشم انتظار گذاشتن 4000 جوان تحصیلکرده این مملکت با واژه تدبیر و امید همخوانی دارد واقعا باعث تاسف است که وزارت نفت حداقل اطلاع رسانی هم نمیکند سری به سایت استخدامی نفت بزنید هنوز در نیمه بهمن فریز شده است
گر مسلمانی از این است که حافظ دارد
وای اگر از پس امروز بود فردایی
آخرین اخبار