معاون دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: در راستای مفاد بند «ب» بخش دوم فصل هشتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مسئولان تدوین برنامه‌ریز نظام‌های اصلی این سند تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید رعنایی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی شورای عالی آموزش و پرورش و دبیر کمیته هماهنگی و پایش اجرای سند تحول بنیادین، گفت: زیر نظام‌های اصل آموزش و پرورش بخش‌های اساسی این نظام در جهت پشتیبانی ازجریان تعلیم و تربیت، انجام رسالت نظام و کمک به تحقق اهداف و کارکردهای آن هستند. 

وی افزود: عملکرد این زیر نظام‌ها، تمامی مولفه‌های نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.
 
دبیر کمیته هماهنگی و پایش اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: زیر نظام‌ها به منزله وجوه مختلف پشتیبان نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی به شمار می‌آیند که به طور پیوسته برای تحقق رسالت و کارکرد نظام، در تعامل و تبادل با یکدیگر هستند.
 
رعنایی تصریح کرد: مسئولان تدوین برنامه‌ ریزنظام‌های اصلی سند تحول بنیادین به شرح زیر از سوی وزیر آموزش و پرورش تعیین شدندکه شامل علی زرافشان مسئول راهبری و مدیریت تربیتی، محمود مهرمحمدی مسئول تربیت معلم و تأمین منابع انسانی، عبدالله انصاری مسئول تأمین و تخصیص منابع مالی، محمدحسین ترابی‌زاده مسئول تأمین فضای تجهیزات و فناوری و مجید قدمی مسئول پژوهش و ارزشیابی است.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، همچنین در پایان یادآور شد: مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر طرح تدوین برنامه ریز نظام‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معرفی شد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: تحول ، آموزش و پرورش ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار