باتوجه به ایجاد سامانه رفع مغایرت‌ کارت‌های شتابی در وب سایت پست بانک ایران، امکان ثبت و پیگیری الکترونیکی و لحظه‌ای(Online) مغایرت‌های مربوطه توسط مشتریان این بانک فراهم شد.

به گزارش جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، فرهاد بهمنی رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک پست بانک ایران با اعلام این خبر بیان داشت: تمامی دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب، در مواقع استفاده از درگاه‌های الکترونیکی این بانک اعم از دستگاه‌های خودپرداز(ATM) و کارتخوان(POS)، اینترنت بانک و تلفن‌بانک، اگر در مبادله‌ای با مغایرت روبرو شوند می‌توانند به جای مراجعه حضوری در شعب به وب سایت این بانک مراجعه نموده و در بخش بانکداری الکترونیک نوع مغایرت خود را به صورت غیرحضوری و در هرساعت از شبانه‌روز ثبت‌ و پیگیری نمایند.

وی افزود: مشتریان بلافاصله پس از بروز مغایرت می‌توانند به وب سایت این بانک به نشانی؛ www.postbank.ir مراجعه نموده و پس از کلیک کردن بر روی منوی بانکداری الکترونیک و یا منوی درگاه پرداخت اینترنتی به بخش بانکداری اینترنتی هدایت‌شده و پس از کلیک مجدد بر روی آن، گزینه پیگیری مغایرت‌ شتابی را انتخاب و اطلاعات کارت خود را وارد نمایند.

بهمنی تصریح کرد: در این بخش نیز با واردکردن شماره کارت، مبلغ، شماره پیگیری، تاریخ تراکنش و کدامنیتی در ستون‌های مربوط، درخواست مغایرت مربوطه ثبت و در کمترین زمان ممکن رفع می‌شود.

رئیس اداره‌کل بانکداری الکترونیک تأکید نمود: هریک از مشتریان در هنگام بروز مغایرت حتماً رسید خود را دریافت نموده و تا پایان رفع مغایرت نزد خود نگهدارند زیرا این رسید به عنوان سندی است که مراحل پیگیری و رفع مغایرت را تسهیل می‌بخشد.

وی درپایان عنوان کرد: از این طریق تمامی مغایرت‌های موجود قابل رفع می‌باشد اما درصورت عدم رفع، مشتریان مستقر در استان‌های تهران و البرز می‌توانند با شماره 84284 و مشتریان مستقر در سایر استان‌ها نیز با همان شماره و فقط با گرفتن پیش شماره 021 موضوع را پیگیری نموده و یا به نزدیک‌ترین شعبه این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.


انتهاي پيام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار