مدیر كل مركز هنرهای نمایشی بعد از تماشای نمایش هوموریباس گفت: از این پس تیزر صوتی نمایش ها از رادیو رایگان پخش می‌شود.

 به گزارشحوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران ؛حسین طاهری مدیر كل مركز هنر های نمایشی مهمان ویژه نمایش هوموریباس به كارگردانی یاسر خاسب بود, ایشان بعد از تماشای نمایش هوموریباس در مصاحبه ای گفتند: نمایش‌های یاسر خاسب خاص و خوب است و ما از نوع یاسر خاسب در ایران یكی داریم.

این نمایش او نیز چون دیگر نمایش‌هایش عالی بود، من به همه انهایی كه می‌خواهند, بخشی از زحمات تئاتری ها و گونه خاصی از تئاتر را ببینند، توصیه می‌كنم, این كار را حتما ببینند.

 مدیركل در ادامه در ارتباط با كمبود امكانات و سالن كفت: در حال رایزنی و مذاكره با نهادها و ارگان هایی كه دارای سالن هستند, هستیم تا سالنها را برای اجرای تئاتر در اختیار ما بگذارند.

 ایشان در ادامه در ارتباط با بودجه تئاتر بیان داشت:چرخه اقتصادی تئاتر لزوما تزریق پول نیست; فرض كنید ما پول نفت را آوردیم و به تئاتر ترزیق كردیم, اما تئاتری كه تماشاگر ندارد،به چه درد می‌خورد؟ما باید این سیستم را اصلاح كنیم، بهترین مدل آن است كه عناصری چون تبلیغات و زمان درست اجرا را جایگزین آن كنیم.

این شهر 16 میلیون شهروند دارد و اگر تبلیغات درست و اطلاغ رسانی صحیح صورت گیرد و ارگان‌ها و نهادها اطلاع داشته باشند، باید این سالن پر از تماشاگرانی باشد،كه بلیط خریده اند، این چرخه اقتصادی درست است.

همانطور كه صحبت‌هایی با  آقای دهقان نیا داشته ایم كه در حال تبدیل شدن به تفاهم نامه ای بین مركز و رادیو است،كه به موجب ان تمامی تاترهای درحال اجرا می‌توانند, تیزر صوتی نمایش خود را از رادیو نمایش پخش كنند و در حال مذاكراتی با تلویزیون و شهرداری نیز  برای تبلیغات هستیم.
 
گفتنی است: نمایش هوموریباس به كارگردانی یاسر خاسب از تاریخ 93/4/1 تا 93/4/31 هر شب " حتی شنبه ها" ساعت 19در تالار حافظ به روی صحنه خواهد رفت ;پنجشنبه و جمعه در دو سانس 19:30 و 21:30 به روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.