نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان مشکلات منطقه جنوب غرب اصفهان اعطای مجوزهای ساخت و ساز به افراد حقیقی و حقوقی را شرچشمه مشکلات این منطقه دانست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،احمد شریعتی در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات ساکنان بلوار شفق در جنوب غرب اصفهان واقع در منطقه 13 شهرداری اصفهان دلیل مشکلات این منطقه از شهر را اعطای مجوزهای ساخت و ساز به افراد حقیقی و حقوقی در بلوار شفق عنوان کرد و افزود: این مجوز ها باعث شده این منطقه با مشکلات در طرح های اولیه شهرسازی و مهندسی شهری رو به رو شود.

وی جمعیت این منطقه را حدود 50 هزار نفر برآورد و اظهار کرد: از جمله خدماتی که شهروندان این منطقه نیازمند آن هستند می توان به کتابخانه مجهز، فرهنگسرا، فضای ورزشی و آموزشی، فضای سبز وفضاهای درمانی و بهداشتی اشاره کرد.

شریعتی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت گسترده خیریه ها در استان اصفهان عنوان کرد: اصفهان شهر خیریه ها می باشد و خدا را شاکریم که این شهر یکی از بی نظیر کلان شهر های کشور در ارائه خدمات از طریق خیریه ها به نیازمندان می باشد.

وی با تشکر از فعالیت های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: در حال حاضر در اصفهان بیش از 400 خیریه فعال مشغول به فعالیت هستند که این خیریه ها در برطرف کردن نیازهای خاص جامعه به صورت تخصصی در اموری مانند مسکن سازی، مدرسه سازی، خیریه های درمانی، خدمات فرهنگی و ورزشی و... به فعالیت مشغولند.

شریعتی در پایان با اشاره به نیازهای خاص جامعه امروز از خیرین خواست تا برای تسهیل راه های ازدواج جوانان در اموری مانند کارآفرینی، اشتغال و تهیه جهیزیه بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام./ز

برچسب ها: اصفهان ، شهر ، خیریه ، هاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.