مدیر ایستگاه آتش‌نشانی منطقه 8 گفت: بیشترین مشاهدات مأموران آتش‌نشانی در سطح پایتخت مربوط به مار می‌باشد.

 چراغی مدیر ایستگاه آتش‌نشانی منطقه 8 ، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: متأسفانه چند سالیست که شاهد تجاوز حیوانات وحشی به داخل شهر هستیم از شیر، جغد و روباه گرفته تا مار و سوسمار.

وی با اشاره به اینکه مار بیشترین مشاهدات مأموران آتش‌نشانی است، افزود: با توجه به گرم شدن هوا هفته‌ای یک بار مار مشاهده می‌شود و بیشتر از میادین میوه و تره‌بار و در داخل جعبه‌های میوه کشف می شود.

چراغی، در ادامه با بیان این که به هیچ عنوان خانه محل نگهداری حیوانات وحشی نیست‌، افزود: در صورت نگه‌داری حیات وحش چنانچه صاحبخانه غفلت کند، ممکن است به همسایگان و اهالی خانه آسیب وارد کند.

وی ادامه داد: چنانچه شهروندان حیوانی را در منزل مشاهده کردند، از هرگونه همهمه جلوگیری کرده و فقط به سازمان آتش‌نشانی اطلاع دهند تا همکاران ما در اسرع وقت در محل حاضر شوند.
مدیر ایستگاه آتش‌نشانی منطقه 8 با اشاره به آموزش مأموران آتش‌نشانی در خصوص برخورد با حیوانات خاطرنشان کرد: آموزش‌ها به مأموران کمک می‌کند تا با کمترین تجهیزات از جمله (گونی، حلقه و طناب) حیوان را زنده‌گیری کرده و با کمترین آسیب به پردیسان منتقل کنند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: حیوان ، خانه ، وحشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار