روسای قوای مقننه و مجریه به همراه نمایندگان و اعضای کابینه تا ساعاتی دیگر به بهانه دومین ضیافت افطار دور هم جمع خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، همزمان با خلق حماسه سیاسی 24 خرداد 92 و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فصل جدیدی در روابط 2 قوه مهم کشور یعنی قوای مقننه و مجریه آغاز شد به طوری که رئیس مجلس نهم ایران اولین مسئولی بود که پیروزی رئیس دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

بر اساس این گزارش در گرماگرم ماه مبارک رمضان سال گذشته و حساست معرفی کابینه یازدهم به مجلس بود که اولین ضیافت افطار 2 قوه به میزبانی خانه ملت برگزار شد.

پس از آن بود که نشست‌های مشترک دولت و مجلس  در دستور کار این 2 قوه قرار گرفت و به صورت نوبتی هر قوه میزبان قوه دیگر می‌شد.

با نتیجه بخش بودن این نتیجه‌ها و رضایت مجلس و دولت تا کنون این نشست‌ها به صورت متوالی برگزار شده است.

البته رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با کارگزارن نظام از ضرروت دیدارهای سران و مسئولان قوای سه گانه سخن گفت که این موضوع نشان دهنده اهمیت نشست مشترک دولت و مجلس است.

طبق اخیار اعلام شده دومین ضیفات افطار قوای مقننه و مجریه امشب - یکشنبه 22 تیر - مصادف با 15 رمضان سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت امام حسن(ع) برگزار خواهد شد.

میزبان این نشست دولت بوده و شرکت نمایندگان در آن آزاد است.

طبیعی است در اینگونه نشست‌ها مشکلات و موضاعت مهم کشور مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این رابطه محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: این نشست به میزبانی دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این نشست چند تن از  نمایندگان مجلس پیرامون مسائل مختلف صحبت خواهند کرد و رئیس‌جمهور و رئیس‌ مجلس نیز به سخنرانی می‌پردازند.
 
صادق تصریح کرد: پس از اتمام نشست و طرح مسائل روز کشور، نمایندگان مجلس افطار را میهمان رئیس‌جمهور خواهند بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار