امروز در برخی مناطق شمال غرب کشور، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 23 تیرماه 93" در برخی مناطق شمال غرب کشور، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد همچنین فردا و روز چهارشنبه نیز بارش پراکنده و خفیف در دامنه های مرکزی البرز پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، در این مدت به سبب وزش باد شدید در استان هی سمنان، قم، شمال اصفهان، مرکزی و تهران در بعضی ساعات باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد همچنین طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های شرقی بویژه شمال سیستان و بلوچستان باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت.



لازم به ذکر است، به سبب افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق و انتقال گرد و خاک به نوار غربی کشور در استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور بویژه امروز در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان و بتدریج  بوشهر باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

گفتنی است، آسمان تهران امروز، نیمه ابری، دربعدازظهر افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق و شهر تهران، نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 39 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 29 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 32 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار