حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان این که انفاق کردن برای کسانی که اعمال زیادی ندارند راهگشا خواهد بود،گفت حدود 500 آیه در مورد انفاق، صدقه و قرض الحسنه در قرآن بیان شده است و این مسئله نشان دهنده اهتمام دین به امر احسان و سخاوت است.

باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام والمسلمین فرحزاد در مراسم گلریزان کمک به سادات نیازمند و ایتام در سخنانی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام اظهار داشت: کرم و سخاوت دو شاخصه مهم امام حسن مجتبی(ع) می باشد که این مسئله الگویی برای شیعیان و انسان های عالم است.
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان این که انفاق کردن برای کسانی که اعمال زیادی ندارند راهگشا خواهد بود، افزود: حدود 500 آیه در مورد انفاق، صدقه و قرض الحسنه در قرآن بیان شده است و این مسئله نشان دهنده اهتمام دین به امر احسان و سخاوت است.
وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن کریم تاکید شده است برای افزایش رزق و روزی انفاق کنید، تصریح کرد: در زندگی های خود عادت کنیم که مقداری از اموال، توان و همت خود را برای انفاق کنار بگذاریم.
کارشناس مسادئل دینی اظهار داشت: امروز مشکل ازدواج در کشور بسیار جدی است و مهم ترین دلایل آن هم عدم اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین افزود: این کشور منابع غنی بسیاری دارد و باید از آن ها برای رفع مشکلات مهم مردم استفاده کرد. /ز
برچسب ها: قم ، حجت ، اسلام ، فرحزاد ، ازدواج ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پسر مجرد
۱۳:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۳
حاجی کجای کاری !!
الان خونه هر کی میروم جز سکه و خونه اگه نداشته باشی میگن برو دیگه برنگردی!!!

خدا رو شكر میکنم که در این دوره زمونه ادم ها خودشون رو خوب نشون میدن.