اصفهان؛

مراسم گل‌ریزان برای حمایت از قهرمان ووشوی حادثه‌ دیده

جامعه ورزش نجف‌آباد دست یاری برای کمک به قهرمان ووشو را می طلبد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حقیقی قهرمان ووشوکار نجف‌آبادی اخیراً طی یک تصادف رانندگی مصدوم  و دچار ضایعه نخاعی شده است.

مربی این ووشوکارگفت : به دنبال قطع امید پزشکان ایران در داخل و خارج کشور از درمان ضایعه نخاعی حقیقی، تصمیم گرفتیم با همکاری جامعه ورزش نجف آباد مراسم گلریزانی را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به این قهرمان برگزار کنیم.

کاویانی پی افزود : مراسم گل‌ریزان فردا یکشنبه از ساعت 7 شب در تالار فانوس واقع در مسیر جاده نجف‌آباد به فولادشهر برگزار می‌شود .

:این مربی ووشو ضمن درخواست پوشش خبری این برنامه از سوی رسانه‌ها، تصریح کرد: از مسئولان، ورزشکاران و خانواده بزرگ ووشوی نجف‌آباد و استان اصفهان برای حضور در این مراسم، دعوت‌ شده و خواستار مشارکت عموم مردم در این اقدام انسان دوستانه هستیم.

وی تأکید کرد: طی زمانی که محمد حقیقی در بیمارستان بستری بود، پرونده پزشکی وی جهت بررسی و اعلام نظر به مراکز معتبر داخلی و خارجی ارسال شد اما متأسفانه در شرایط کنونی امکان معالجه این قهرمان وجود ندارد.

کاویان‌پی یادآور شد: حقیقی که از سه ‌سالگی نیز پدر جانباز خود را از دست ‌داده، علاوه بر هزینه‌های درمانی، مجبور است هزینه‌های سنگینی را بابت پرستاری و تهیه داروهای موردنیاز پرداخت کند که این امر می‌تواند مشکلات موجود زندگی این قهرمان را چندین برابر کند و امیدواریم همشهریان نجف‌آبادی و ورزش‌دوستان حضور چشمگیری در این مراسم گل‌ریزان داشته باشند.


انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.