سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: تمام اعضای باشگاه منصوری من را شناسنامه این تیم می‌دانند پس بحث‌های مالی باعث نادیده گرفتن اعتبار تیم نمی‌شود.

رضا داورزنی سرمربی فصل گذشته تیم شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بودجه امسال تیم منصوری تصویب شده و شورای شهر هزینه 49 درصد سهم خود را متقبل می‌شود و حضور منصوری و سرمایه‌گذاری وی نیز دریچه امیدی را به سوی منصوری پس از تحمل 2سال سخت، باز کرده است اما تاکنون تیم هیچ گونه نقدینگی ندارد و تا مرحله اجرای تعهدات فاصله زیادی است.

در همین راستا با وجود مذاکراتی که با باشگاه برای سرمربیگری انجام دادم اتفاق خاصی رخ نداده زیرا قبل از حضور من در تیم، بحث کل تیم و ترکیب بازیکنان اهمیت دارد. حفظ بازیکنان و همچنین جذب مهره‌هایی که فصل گذشته عدم حضورشان در تیم حس می‌شد از ابزار من برای کار در فصل جدید است که امیدوارم به زودی حل شود.
 
وی افزود: به عقیده هیئت مدیره با وجود تمام مشکلاتی که تیم فصل پیش با آن درگیر بود عملکرد خوب داشته و جایگاه ایده‌آلی کسب کرده‌ایم در همین راستا خواهان حضورم در نیمکت منصوری شده‌اند و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم البته نباید این مورد را نادیده گرفت که نتایج گذشته جدا از کار حرفه‌ای به دلیل همبستگی و حس مسئولیت‌پذیری و فداکاری است که پایه‌های مقصودی بر آن بنا شده است پس در این مجموعه نباید شرطی کار کرد همکاری‌ام با باشگاه را مشروط به جذب بازیکن نکرده ام تا مسئولان با توجه و توانایی منصوری بازیکن بگیرند که آغاز ایده‌آلی در فصل جدید داشته باشیم.
 
داورزنی در ادامه بیان داشت: مسئولان بازیکنان و کسانی که با منصوری آشنایی دارند من را شناسنامه تیم منصوری می‌دانند زیرا از ابتدای حضور این تیم در فوتسال حضور داشته‌ام و در پستهای متفاوتی خدمت کرده ام تا به امروز که عنوان سرمربی را بر دوش می‌کشم برای من منصوری ارزش معنوی دارد و به دلیل جریاناتی مانند رقم قرارداد این تیم را رها نمی‌کنم البته این درک متقابل است و مسئولان نیز قدر زحمات هر نفر را در تیم می‌دانند و شرایط غیر منطقی را برای حضور کسی ایجاد نمی‌کنند این تیم برای ماست و اعتبارش در درجه نخست اولویت قراردارد پس با توجه به توان باشگاه فصل جدید را برنامه‌ریزی می‌کنیم. پیشنهادی نداشتم چون من را عضو منصوری می‌دانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ازتیمهای لیگ برتری پیشنهادی دریافت نکردم البته دلیل آن اظهارات منصوری و هیئت مدیره مبنی بر رضایتشان از عملکردم است و همچنین اینکه بارها اعلام کرده‌اند داورزنی تیم منصوری را برای فصل جدید هدایت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار