فرسار با بیان اینکه سرشماری حاشیه‌نشین‌های تحت پوشش دانشگاه به اتمام رسیده است، گفت: طبق این سرشماری 200 هزار حاشیه ‌نشین در منطقه تحت پوشش این دانشگاه زندگی می‌کنند.

احمدرضا فرسار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از پایان سرشماری حاشیه‌نشین‌های تحت پوشش دانشگاه خبر داد و گفت: ما تخمین می‌زنیم که جمعیت حاشیه‌نشین‌ تحت پوشش دانشگاه حدود 600 هزار نفر باشد، در حالی که با به پایان رسیدن سرشماری تعداد حاشیه‌نشین‌ها 200 هزار اعلام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با اتمام سرشماری اطلاعات این افراد در حال وارد کردن به سامانه وزارت بهداشت است، افزود: از طرف دیگر برنامه خود را قسمتی را در کلیه مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت شروع کردیم و هم‌اکنون در حال آماده کردن مطالبی هستند که باید به مردم آموزش دهند که این آموزش طی چند هفته آینده آغاز می‌شود.

فرسار در ادامه به همکاری شهرداری با دانشگاه اشاره و عنوان کرد: شهرداری تهران با دایر کردن خانه‌های سلامت از چند سال پیش در حوزه آموزش بهداشت و سلامت افراد کار می‌کند که این موضوع به صورت جداگانه بوده است، در حال حاضر با تفاهم‌نامه‌ای که با شهرداری منعقد شده است، قرار شده که امکانات شهرداری با امکانات خودمان یکی کنیم و خدمات مشترک به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.