رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: کارت زرد مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور نشانه اعتراض مجلس به وضعیت حجاب و عفاف بود که نصیب وزیر کشور شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نهمین نشست دبیران ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان دستگاه های ملی و استان ها که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد گفت: ما جلسات مختلفی را در باب موضوع حجاب و عفاف در مجلس شورای اسلامی داشته ایم.
 
وی با بیان این که بنده تاکید دارم که طرح محرم سازی در مدارس دخترانه باید انجام شود افزود: اجرای این طرح می تواند سبب شود که دختران در مدارس چند ساعت بی حجاب باشند و انرژی آن ها تخلیه شود.  
 
رهبر خاطر نشان کرد: وظیفه آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز این است که در این حیطه وارد عمل شوند.  
 
وی با اشاره به این که بحث عفاف و حجاب یک مقوله مذهبی نیست تاکید کرد: این موضوع بحث سیاسی است چنانکه طبق اسناد و مدارک قرار بود اول تیر ماه چند نقطه از کشور علیه حجاب شورش هایی صورت گیرد که خوشبختانه با برخورد به موقع این موضوع انجام نشد.  
 
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کشورمان تنها یک طراح مدل لباس های اسلامی وجود دارد که توانسته است 67 مدل اسلامی ارائه دهد که 16 مدل آن ها بدون دکمه است.
 
وی با بیان این که هیچ نظارت دقیقی در مقوله حجاب و عفاف وجود ندارد اظهار داشت: کارت زردی که مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور و شخص وزیر داد به خاطر شخص خود وزیر نبود.
 
رهبر تصریح کرد: کارت زردی که مجلس به وزیر کشور اعطا کرد به دلیل اعتراض قوه مقننه به وضعیت حجاب و عفاف بود که نصیب وزیر کشور شد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: حجاب ، عفاف ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار