توقع فعالیت نرمال را نباید در شرایط کنونی با توجه به آنکه پژوهشگاه سازمان "میراث فرهنگی" حال خوبی ندارد از این پژوهشگاه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی در مراسم تودیع رئیس سابق این پژوهشگاه گفت: سازمان میراث فرهنگی در میان کلیه‌ی دستگاه‌های دولت در سال‌های گذشته بیشترین آسیب را دیده است به ویژه این آسیب در بخش پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی بوده است.
 
وی افزود: شاید حق این باشد تا مدتی توقع فعالیت نرمال را در پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی نداشته باشیم تا حال آن خوب شود و بتواند سر پای خود بایستد باید دوران تلخ را پشت سر بگذاریم تا به شرایط مطلوب برسیم.
 
بهشتی تصریح کرد: در حوزه‌ی میراث فرهنگی برای حفاظت آثار اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم این موضوع تعطیل ناپذیر است. برای این حفاظت می‌کنیم تا مهمترین داده‌هایمان حفظ شود و پژوهشگران بتوانند از آن بهره ببرند.
 
رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: پژوهشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد که باید نقش آن به درس ایفا شود تا بتوانیم آثار تاریخی امان را به خوبی حفاظت کنیم.

وی ادامه داد: تمامی ظرفیت‌های کشور باید در زمینه‌ی پژوهش در حوزه‌ی میراث فرهنگی فعال شود، مشکل ما کمبود جا نیست بلکه مشکل ما این است که نمی‌توانیم کار بکنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار