بهمن ( مهرداد صدیقیان ) بعد از نا امیدی از بازگشت هانیه، به سمت کارخانه و بیتا می‌رود ولی فقط برای کار کردن نه اجابت به پیشنهاد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزون باشگاه خبرنگاران، درقسمت شانزدهم دیدیم که تلاش های بهمن برای بازگرداندن هانیه از شمال به نتیجه نرسید و بعد به همراه مدینه به تهران برگشت.
 
بنا براین خبر؛ امشب و در قسمت هفدهم می بینیم  بهمن بعد از نا امیدی از بازگشت هانیه، به سمت کارخانه و بیتا می رود ولی فقط برای کار کردن نه اجابت به پیشنهاد ازدواجش. اما دوباره سوء تفاهم بین هانیه و بهمن پیش می آید و اوضاع وخیم تر می شود. در این بین بیماری مدینه نیز روز به روز بدتر می شود.
 
سیروس مقدم  و زینب تقوایی کارگردان و تهیه ‌کننده مجموعه تلویزیونی مدینه هستند که در شب های ماه مبارک رمضان هرشب ساعت 22:30 از شبکه اول سیما پخش می شود.
 
 پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مجید صالحی،بهزاد فراهانی، گلاره عباسی و آتیلا پسیانی از بازیگران و سعید نعمت الله نویسنده، آرش زینال خیری مدیرتولید، خشایار موحدیان تدوین همزمان، امیرمعقولی مدیرتصویربرداری، مجید اسکندری طراح گریم و کارن همایونفر موسیقی متن، ازعوامل سریال مدینه هستند.
 
مدینه،هر شب ساعت 22:30 و تکرار آن ساعت 10:10صبح و 14:15از شبکه یک پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدینه ، شبکه ، اول ، مجموعه ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار