سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و با روحیه بالا مرحله نهایی را آغاز می‌کنیم.

عادل غلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برزیل از نظر روحی و روانی در این مرحله متفاوت‌تر از مرحله مقدماتی است. تیم های هم گروه ایران در مرحله نهایی جزو تیم‌هایی هستند که سالیان سال است در لیگ جهانی به مصاف یکدیگر می‌روند و از تجربه کافی برخوردارند ولی ما با شرایط جدید مواجه می‌شویم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: همیشه این قول را داده‌ایم که مقابل حریفان با تلاش زیاد به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم ولی در این مرحله بهترین جهان حاضر شده و آن‌ها با نگرش دیگری وارد این مرحله می شوند به همین خاطر نباید رقبا را با مرحله مقدماتی مقایسه کرد.

وی افزود: از تیم ملی روسیه هنوز یک بازی هم ندیده‌ام ولی مطمئن هستم کادر فنی آنالیز دقیقی از آن‌‌ها را انجام داده و ما را نسبت به شرایط فنی روس‌ها آشنا می‌کنند. ولی می‌دانم که این تیم قویترین تیم دنیاست و ما به معنای واقعی مقابل آنها کار سختی را پیش رو داریم.

غلامی تصریح کرد: توقعاتی که مردم از ما دارند به خاطر بازیهایی که تا به حال انجام داده‌ایم ولی کسب مقام در اولین سال حضور در لیگ جهانی توقع زیادی خواهد بود ما طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش رفتیم و مراحل صعود را طی کردیم در این مرحله اگر توقع کسب سکو از بازیکنان برود استرس آنها زیادتر می‌شود ما تلاش خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه بکار می‌گیریم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما تنها تیم آسیایی هستیم که در مرحله حضور داریم دیگر تیمها تا به حال به این مرحله راه نیافته‌اند فوکوس روی کسب مقام از سوی ایران شرایط روانی بازیکنان را بهم می‌ریزد اگر این فشارها از روی تیم ملی برداشته شود قول ارائه بازیهای خوب را خواهیم داد.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار