"شبکه آموزش" سیما در تعطیلات لیالی قدر با دو فیلم سینمایی همراه مخاطبان خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه آموزش سیما، فیلم سینمایی اولین تکیه گاه به کارگردانی  قدرت الله صلح میرزایی محصول سال 1392 سیما فیلم است که جمعه 27 تیر ماه  از شبکه آموزش سیما پخش می شود.
 
این فیلم سینمایی تصوير درست تلاش هاي يک زن براي نجات فرزند بيمارش است که با اوج و فرودهاي دراماتيک مناسب پرداخته شده بود. او در اين مسير متوسل به حضرت فاطمه زهرا(ع) مي شود و اين توسل با نگاهي متفاوت و ويژه در فيلمنامه ترسيم شده است.  
 
فیلم سینمایی اولین تکیه گاه با بازی علي سليماني، لاله اسکندري، مريم کاوياني  به مدت  97 دقیقه جمعه ساعت 10 صبح به روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.  
 
همچنین فیلم سینمایی داستان دوست به کارگردانی سعید عقیقی و بازی آهو خردمند، مهدی احمدی، لیلا زارع و فرخ نعمتی شنبه 28 تیر ماه  از این شبکه پخش می شود.
 
فیلم سینمایی داستان دو دوست محصول سال 1388 سیما فیلم است که داستان دو برادر که پس از سالها دوري همديگر را پيدا مي كنند و مي شناسند را بازگو می کند؛ اين در حالي است كه برادر بزرگتر به خاطر مرگ مادر و جدایی از خانواده و ازدواج مجدد پدر، از برادر کوچکتر دلِ خوشی ندارد، اما برادر کوچکتر...
 
این فیلم سینمایی به مدت86 دقیقه شنبه 28 تیر ماه  ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود.
 
 
 
 انتهای پیام/

برچسب ها: فیلم ، شبکه ، آموزش ، سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار