نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهرستان در نامه ای به مدیر شبکه یک سیما از گروه معارف عوامل تولید و پخش دعای ندبه در صحرای طبس قدردانی کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در این نامه محمد علی عبدالله زاده  نماینده مجلس شورای اسلامی و سید ابراهیم مهاجریان امام جمعه طبس با تشکر از مهدی فرجی مدیر شبکه یک، از حضور عوامل برنامه ساز گروه معارف اسلامی این  شبکه در سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس تقدیر و تشکر کردند.
 
دربخشی از این نامه که آمده است:"حضور پربرکت عوامل فنی و کادر اجرایی گروه معارف شبکه اول سیما در سرزمین تلاقی صبر و شهادت و پوشش دعای ندبه  خیل عظیم مشتاقان حضرت مهدی علیه السلام ، مایه مسرت و سربلندی گردید. به همین علت لازم می دانیم از عنایت و توجه جنابعالی به برگزاری دعای پرفیض ندبه در آیین پاسداشت سی و دومین سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.
 
در ادامه این نامه آمده است رجاء واثق داریم درایت و مدیریت حضرتعالی در راس پربیننده ترین شبکه ملی کشور می تواند منجر به  تثبیت نمایش ماندگار صحنه های عبرت آموز این واقعه جهانی به جهانیان شود.
 
گفتنی است؛  دعای ندبه روز 5 اردیبهشت 93 بطور زنده و مستقیم از شهرستان طبس و از شبکه یک سیما پخش شد.
 
 نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهرستان در نامه ای از مهدی فرجی مدیر شبکه یک و گروه معارف این شبکه بعلت پوشش دعای ندبه این شهرستان در سالروز حمله نظامی امریکا به طبس تقدیر کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فنی ، دعای ، مستقیم ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۳
چرا اینقد دیر؟؟ بهتر نبود زودتر تقدیر میگردید
آخرین اخبار