"هارپرلی" نویسنده‌ی "کشتن مرغ مینا" کتاب خاطرات "مارجا میلز" را محکوم کرده است.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، به نقل از پیپل، نویسنده‌ی مشهور "کشتن مرغ مینا" خانم "هارپرلی" دوباره درباره غیر مجاز بودن کتاب خاطرات صحبت کرده است.

گزارشگر سابق شیکاگو تریبون "هارجا میلز" کتابی با عنوان "همسایه‌ی مرغ مینا: زندگی با هارپرلی" را نوشته که روز سه شنبه منتشر شد و داستان 18 ماه زندگی "میلز" در همسایگی "لی" و خواهر بزرگترش "اگلیس" در آلاباما را شرح می‌دهد.

با وجود این "لی" اظهار داشته به محض اینکه فهمیده است "میلز" قصد نوشتن کتاب دیگری درباره‌ی هارپرلی را دارد، رابطه‌اش با او را کاملا قطع می‌کند و از شهر خارج می شود.

"لی" در ادامه نوشت: تا زمانی که زنده‌ام هر کتابی که از همکاری با من گفته است، کذب محض است، اما "میلز" درباره‌ی این کتاب خاطرات می‌گوید: من فقط واقعیت را گفته‌ام، "نل هارپرلی" و "آلیس اف.لی" می‌دانستند من در حال نوشتن این کتاب هستم و دوستی‌ام با هر دوی آن‌ها هم در طول نوشتن و هم بعد از آن در مونروویل ادامه داشت.

"میلز" اضافه می‌کند: علاوه بر این دوست صمیمی "نل" ، "تام باتس" که افتخار آشنایی با او را در طول نوشتن کتاب داشتم و هم اکنون یکی از دوستانم هستند، در ثبت خاطرات به من کمک کردند. مفتخرم وقتم را با خواهران "لی" گذرانده‌ام. افتخار زندگی‌ام این بود که هر دوی آن‌ها اجازه‌ی نوشتن این کتاب را به من دادند.

این اولین بار نیست که "لی" با کتاب "میلز" مخالفت می‌کند. وقتی اولین بار انتشارات پنگوئن پرس اعلام کرد که حق امتیاز خاطرات را درسال 2011 به دست آورده است، "لی" طی بیانیه‌ای نویسنده‌ی کتاب را محکوم کرد. هر چند "آلیس لی" که سال‌ها حقوق و قانون می خواند، می‌گوید احتمالا وقتی سال 2011 "نل" توافقنامه را امضا می‌کرد، به درستی موضوع را نفهمیده، چون او سال 2007 سکته کرده بود.

"نل هارپر" بیچاره نمی‌دید و نمی‌شنید و هرکس که به او اعتماد داشت هرچه که جلوی او می‌گذاشت را امضا می‌کرد. حالا از این اتفاق چیزی در خاطره‌اش ثبت نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار