اردبیل/

رژیم صهیونیستی با اتحاد کشورهای اسلامی زمین‌گیر خواهد شد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اتحاد و وفاق امت اسلامی در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستم‌دیده جهان اسلام در برابر فزون‌گرایی رژیم صهیونیستی این رژیم را زمین‌گیر خواهد کرد.

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: نشست سفرای کشورهای اسلامی که با حضور رئیس مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار شده با هدف این وفاق و اتحاد و همدلی بیشتر است چرا که رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که بخواهد در عالم اسلام شیطنت به راه اندازد و یا اهداف بی‌ثمر خود را پیگیری کند.

وی با اظهار تاسف از سکوت خفت‌بار کشورهای عربی منطقه و سازمان‌های جهانی و بین‌المللی حامی حقوق بشر در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: ما با دیپلماسی فعال نشست‌ها و رایزنی‌های مختلف و همچنین حمایت از گروه‌های مقاومت و حزب‌الله و حماس امیدواریم هر چه سریع‌تر شر رژیم غاصب صهیونیستی به خودش بازگشته و بیشتر از این در عالم اسلام شاهد نفاق و دودستگی‌ها نباشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلسافزود: امروز عالم اسلام به دلیل گرفتارشدن در چنبره گروه‌های انحرافی همچون داعش و تکفیری‌ها و تشریح حملات و سرکوبی مردم مسلمان در سرزمین فلسطین و به دنبال اهداف ضد‌انسانی خود در عالم اسلام است ولی جای تامل اینجا است که از عالم اسلام آنگونه که شایسته است صدای وحدت و وفاق به گوش نمی‌رسد بلکه نوعی بی‌توجهی‌ها و حتی حمایت از گروه‌های تندرو و رژیم صهیونیستی احساس می‌شود.

حقیقت‌پور تاثیرگذارترین کشور را در این حوزه جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه روحیه حماسی و ارزشی بیان کرد و ادامه داد: اگر حرکت بیداری اسلامی ادامه پیدا کند و کسب حق تامین سرنوشت مردم منطقه به دست خودشان باشد به معنای واقعی می‌توان گفت که پیروزی حقیقی اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و اعلام بیزاری همه امت اسلامی را از جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: باید در این راهپیمایی باشکوه حقیقت انسجام و یکپارچگی خود را به نمایش بگذاریم و به سردمداران کفر و الحاد اعلام کنیم که شیطنت آنها در عالم اسلام هیچ نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی آنها به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.