نائب رئیس شورای قانون گذاری فلسطین خواستار اقدام فوری پارلمان‌های جهان به منظور متوقف ساختن هولوکاست صهیونیستی شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین‌الیوم، دکتر "احمد بحر" نائب رئیس شورای قانونگذاری فلسطین از پارلمان‌های عربی ، اسلامی‌ ، بین المللی و نیز اتحادیه‌های پارلمانی عربی و آسیایی و اروپایی خواست تا با اقدامی فوری آنچه را وی "هولوکاست صهیونیستی" بر ضد مردم فلسطین در نوار غزه عنوان کرد متوقف سازند.

وی امروز در بیانیه‌ای مطبوعاتی بر ضرورت برعهده گرفتن وظایف پارلمان‌های عربی، اسلامی و بین‌المللی در راستای تلاش به منظور مهار ماشین جنگی اسرائیل که انسان و غیرانسان را در نوارغزه هدف قرار داده؛ تأکید کرد.

وی گفت: تلاش پارلمان‌های عربی واسلامی و بین‌المللی باید به برگزاری جلسات پارلمانی فوق‌العاده در سریعترین زمان ممکن با هدف  تشکیل اهرم‌های فشار تأثیرگذار سیاسی برای واداشتن دولت‌ها به تلاش برای متوقف ساختن جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بیانجامد.

"احمد بحر" افزود: اوضاع بهداشتی و معیشتی مردم در داخل نوار غزه به حد فاجعه انسانی رسیده است.

وی همچنین از سکوت وحشتناک پارلمان های بین‌المللی در سایه جنایات هولناک و هولوکاستی  که در حق مردم نوار غزه روا داشته می‌شود ابراز شگفتی نمود.

نائب رئیس شورای قانونگذاری فلسطین از پارلمان‌های سراسر جهان خواست تا مکانیسمی قانونی با تکیه بر داده‌های میدانی اتخاذ نموده تا از طریق روشهای ممکن برای مؤاخذه سران رژیم صهیونیستی بخاطر جنایاتشان در حق مردم فلسطین و کودکان و زنان به دادگاه‌های بین‌المللی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار