معاون رئیس شورای قانونگذاری فلسطین، نظامیان صهیونیست را افراد بزدلی خطاب کرد که از مقابل جوانان فلسطینی فرار می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، معاون رییس شورای قانونگذاری فلسطین گفت: نظامی رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح مانند موش از مقابل یک جوان فلسطینی که تنها چاقو در دست دارد متواری می شود.

احمد بحر افزود رژیم صهیونیستی در تاریخ 17 . 12 . 1992 نزدیک به 415 نفر از رهبران گروه های مقاومت فلسطین از جنبش جهاد اسلامی ، حماس و فتح و دیگر گروه ها را به منطقه « مرج الزهور » در جنوب لبنان تبعید کرد. علت تبعید این بود که اسراییل در صدد اجرای سیاست ها و توطئه های خود بود و با این تبعید می توانست نقشه های شوم خود را پیاده کند.

من معتقدم که بعد از همین تبعید شخصیت های تاثیر گذار فلسطین بود که رژیم صهیونیستی و مزدوران وابسته به آن توانستند معاهده ننگین و خفت بار اسلو را امضا کنند. امروز 23 سال از تبعید رهبران فلسطینی به منطقه مرج الزهور می گذرد. هیچ تردیدی وجود ندارد که عملیات تبعید بسیار دردناک بود.

این عملیات با درد و رنج و عذاب همراه بود. ولی در همین حال این نور امید وجود داشت که مرج الزهور به لطف الهی ایستگاهی از ایستگاه های پیروزی جنبش حماس می شود. زمانی که ما را به منطقه ای در نزدیکی مرج الزهور بردند و از کامیون ها پیاده شدیم می خواستیم به فلسطین بازگردیم که نظامیان اسراییلی که در آن زمان در جنوب لبنان مستقر بودند به سوی ما تیراندازی کردند و مانع شدند.

تبعید شدگان در مرج الزهور انجمن و کمیته های مختلف سیاسی و فرهنگی تشکیل دادند. امروز رژیم صهیونیستی برای ناکام گذاشتن انتفاضه جدید قدس نیز از هیچ تلاشی فروگذار نیست. ببینید که چگونه جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد و اعضای کمیته چهار جانبه صلح به منطقه می آیند و برای شکست انتفاضه جدید تلاش می کنند.

همه این تلاش ها با هدف نجات دادن رژیم صهیونیستی از ورطه و گردابی است که در آن گرفتار شده است. جهاد ؛ مبارزه و روحیه شهادت طلبانه ای که در قدس ، الخلیل و کرانه باختری رود اردن قرار دارد مشابه آن در تاریخ فلسطین دیده نمی شود.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار