هافبک فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در حال حاضر به استراحت می‌پردازم. قراردادم با باشگاه راه‌آهن تمام شده و هیچ چیز برای ادامه همکاریم با این باشگاه مشخص نیست.

فرزاد آشوبی در خصوص ادامه همکاری اش در این فصل با باشگاه راه آهن‌ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حضور یا عدم حضور من در باشگاه راه‌آهن اصلا مربوط به مسئله مالی نیست صحبت‌هایی از سوی باشگاه با من انجام گرفته که در صورت تمایل طرفین می‌تواند منجر به همکاری شود. درباره مطالبات فصل گذشته هم باید بگویم من به شخصه هنوز مبالغ فصل قبل قراردادم را دریافت نکرده ام.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن تصریح کرد: درباره پیشنهاداتم باید بگویم از دو سه تیمی پیشنهاد اولیه داشتم ولی اگر الان نام این تیم‌ها را ببرم جنبه بازارگرمی پیدا می‌کند ولی هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم در هر باشگاهی که هستم مثمرثمر باشم باید منتظر بمانم و ببینم کدام تیم خواهان جدی من است.

آشوبی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ چهاردهم گفت: قرعه کشی از هر سال‌های قبل بهتر برگزار شد نکته قابل توجه این بود که 2 تیم استقلال و پیروزی هفته آخر لیگ رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. قرعه کشی حالت رندومی دارد و این قرعه است که تیم‌ها را مقابل هم قرار می‌دهد.

وی درخصوص قرعه راه‌آهن گفت: بالاخره راه آهن تیم من بوده و با قرعه نسبتاً دشواری با تیم استقلال در اولین بازی،‌ بازی خواهد کرد امیدوارم تیم راه آهن با استیلی موفق عمل کند وبتواند جایگاه مناسبی کسب کند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار