معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از 80 پایگاه اورژانس اجتماعی امسال در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

محمد نفریه  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: مهمترین آسیبی که کشور در حوزه اجتماعی با آن روبه‌رو است آسیب اعتیاد و طلاق است که به شدت خانواده‌ها و جوامع اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه برخی از این آسیب‌ها جرم محسوب شده و برخی از آسیب‌ها جرم محسوب نمی‌شود، افزود: ما در سازمان بهزیستی در تلاش برای گسترش خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی و امر پیشگیری در این حوزه هستیم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه خط 123 به عنوان اورژانس اجتماعی و مرکز فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی در کشور راه‌اندازی شده و تیم‌های سیار و پایگاه‌های خدمات اورژانس به شدت گسترش یافته است، گفت: ما به جد دنبال گسترش این مراکز هستیم به طوری که 100 دستگاه آمبولانس ویژه اورژانس اجتماعی در یک سال گذشته به استان‌ها اهدا شده است.

نفریه ادامه داد: قرار است تا پایان امسال 80 پایگاه اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران عملیاتی شده و به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه بیش از 17 هزار مهد کودک در کشور فعالیت می‌کنند، بیان کرد: 7 هزار و 500 مهد کودک در مناطق روستایی و مابقی در شهرها فعال هستند که برای بیش از 7 هزار و 500 کودک در این مهدها ارائه خدمات انجام می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، اورژانس ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.