مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در خصوص بیمه قالیبافان کشور وجود ندارد و این قشر می‌توانند تحت پوشش این صندوق قرار گیرند.

 سید حمید کلانتری مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تمامی روستاییان و عشایر کشور به همراه کشاورزان ساکن روستا و غیر ساکن روستا می‌توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان قرار گیرند و هیچ گونه محدودیتی برای این افراد از جمله محدودیت سنی وجود ندارد.

وی در ادامه در خصوص بیمه قالیبافان نیز اظهار داشت: در خصوص بیمه قالیبافان نیز هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و این افراد نیز می‌توانند تحت پوشش این صندوق و همچنین تحت پوشش سایر بیمه‌های قرار گیرند.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: 3 هدف اصلی در راه اندازی این صندوق مورد توجه بوده که مهمترین آن این است که اگر فرد روستایی به سن بازنشستگی یا کهولت رسید، در صورت پرداخت 15 سال حق بیمه و 65 سال از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شود، همچنین پرداخت مستمری در صورت فوت و از کار افتادگی از دیگر اهداف این صندوق است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بیمه ، قالی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار