مرحله ی نهم تور دوچرخه سواری کینگ های لیک چین با کسب پیراهن برترین دوچرخه سوار آسیا برای "میر صمد پورسیدی" رکابزن تیم پتروشیمی تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مرحله ی نهم تور دوچرخه سواری کینگ های لیک، به مسافت 108 کیلومتر و به صورت کرتریوم در شهر تیانشوی با حضور 131 ورزشکار و همچنین رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این مرحله، احمد اورکن دوچرخه سوار اهل ترکیه با زمان دو ساعت و 12 دقیقه و 54 ثانیه اول شد و رابرت فاستر آلمانی و میخاییل کونوننکو اوکراینی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بهنام ملکی دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز هم در این مرحله در رده چهل و هشتم جای گرفت.

در رده بندی کلی تور، ایلیا دیویدنکو از قزاقستان و تیم آستانه با مجموع زمان 39 ساعت و 9 دقیقه و دو ثانیه در صدر باقی ماند.

در این رده بندی، میرصمد پورسیدی با چهار دقیقه و 31 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده دهم و قادر میزبانی هم در رده پانزدهم قرار دارند.

در رده بندی کلی سلطان کوهستان، قادر میزبانی با 33 امتیاز در صدر باقی ماند و میرصمد پورسیدی با 22 امتیاز دوم است و در رده بندی برترین رکابزنان آسیایی نیز، میرصمد پورسیدی پیراهن آبی را از آن خود کرد.

در رده بندی کلی تیمی، تیم نِت اَپ آلمان با زمان مجموع 117 ساعت و 33 دقیقه و 48 ثانیه پیشتاز است و تیم پتروشیمی تبریز با دو دقیقه و 24 ثانیه اختلاف در رده دوم قرار دارد.
 انتهای پیام/ب
برچسب ها: دوچرخه ، سواری ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.