مالک باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز گفت : برای اولین بار در کشور در باشگاه خصوصی زمین تنیس و والیبال ساحلی استاندارد افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، افشین دبیری تصریح کرد : این زمین با کاربری دوگانه هم برای تنیس و هم برای والیبال ساحلی مناسب بوده و تیمهای تحت پوشش این باشگاه در رشته های فوق می توانند در این زمین تمرینات لازم را انجام دهند.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز تصریح کرد : سیاست باشگاه بر حمایت از سایر رشته های ورزشی و تحت پوشش قرار دادن تیمهای و حتی رشته های انفرادی است و در این خصوص نیز اقداماتی انجام گرفته است ودر حال بررسی سایر رشته های ورزشی هستیم.

افشین دبیری تصریح مرد : باشگاه دبیری با قهرمانی در لیگ برتر فوتسال توانست جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را از آن خود کند و تمام توان و قدرت اجرایی و هدایتی بر قهرمانی در فوتسال آسیاست .

وی تصریح کرد :  امسال روی تیم‌های پایه تمرکز کرده و مربیان تیم‌ها پایه را افزایش داده و خودمان نیز وقت بیشتری برای رسیدن به وضعیت تیم‌های پایه گذاشته و امیدواریم بتوانیم با استعدادیابی در فوتبال و فوتسال پایه و حتی سایر رشته های ورزشی تبریز شاهد رشد و شکوفایی ورزش تبریز باشیم.
 انتهای پیام/ب
برچسب ها: زمین ، تنیس ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.