نماینده تام الاختیار حقوق کودکان در روسیه اعلام کرد 85 کودک در هواپیمایی خطوط هوایی مالزی که در دونتسک اوکراین سرنگون شد،‌حضور داشتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانووستی،‌ "پاول آستاخف" نماینده تام الاختیار حقوق کودکان در روسیه در پایگاه اینترنتی خود آورد 85 کودک از جمله سه نوزاد در این هواپیما بودند.

از سوی دیگر یک مقام وزارت امور خارجه اوکراین امروز اعلام کرد نیروهای امداد تاکنون موفق به پیدا کردن  181 جسد از سرنشینان هواپیمای مسافربری مالزی  در شرق اوکراین شده اند.

گفتنی است، بر اساس اعلام وزارت کشور اوکراین، تعداد کشته های ناشی از سقوط هواپیمای بوئینگ -777مسافربری مالزی حدود 300 نفر بوده است و 23 تبعه آمریکا ، 4 فرانسوی و 9 انگلیسی ازجمله سرنشینان این هواپیما بوده اند.دولت هلند به دلیل کشته شدن 154 نفر از اتباع این کشور در سقوط هواپیمای مالزیایی عزای عمومی اعلام کرد و دستور داد پرچم های این کشور به حالت نیمه افراشته درآیند. 108 تن از مسافران هواپیمای مالزیایی از اعضای هیئتی بودند که می خواستند برای شرکت در بیستمین کنفرانس جهانی مبارزه با ایدز به استرالیا بروند.  این درحالی است مخالفان دولت اوکراین مدعی شدند هواپیمای مسافربری مالزی را که در اوکراین سرنگون شد یک فروندهواپیمای جنگی اوکراین هدف قرار داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار