متهمی که هنگام بازداشت سعی داشت به ماموران حمله کند، ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شب گذشته یکی از تیم‌های گشت انتظامی کلانتری 140 باغ فیض، هنگام گشتزنی در محدوه خیابان هجرت بود که به یک دستگاه خودروی سواری سفید رنگ مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.
 
سپس راننده متوقف شد اما زمانی که ماموران برای بررسی به خودرو نزدیک شدند به ناگهان راننده که خودرو را روشن نگهداشته بود، با حرکتی سریع به سمت ماموران حرکت کرد و خواست که آنها را زیر بگیرد اما امر حرکت با سرعت عمل ماموران خنثی شد و راننده فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
 
طی تعقیب و گریزی نه چندان طولانی این متهم در حوالی پارک ملاصدرا متوقف شده و در حالی که سعی داشت با پای پیاده از محل بگریزد بازداشت شده و به همراه خودروی مذکور به کلانتری 140 منتقل شد.
 
متهم در کلانتری ضمن معرفی خود به نام "ر" اقرار کرد که خودرو را از محدوده شهرستان قزوین به سرقت برده است و پس از آمدن به تهران اقدام به دنبال مالخران اموال مسروقه برای فروش خودروی مسروقه بوده که توسط پلیس دستگیر شده است.
 
متهم پس از اعتراف به جرایم خود راهی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد و در ادامه طی هماهنگی های انجام شده با ماموران انتظامی شهرستان قزوین، مالک خودرو به تهران دعوت شد تا خودروی مذکور به وی بازپس داده شود.
 
گفتنی است، در بازرسی از داخل خودرو نیز تعدادی ضبط و باند و همچنین پنل مسروقه خودرو نیز کشف شد که تلاش برای شناسایی مالک آن ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سارق ، خودرو ، کلانتری ، حمله ، ناکام ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار