می‌دانم در لحظه آخر حسین(ع) چون پدری و فاطمه زهرا (س) چون مادری بالای سرم خواهند آمد و می‌گویند به عهدت وفا کردی. پس ای پدر و مادرم ناراحت نباشید که چرا لحظه شهادت بر بالای سرم نبودید.


به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، در هر کشوری شناخت اسطوره‌های مقاومت، مرور خاطراتشان و شیوه زندگی آن‌ها برای نسل‌های آینده یک ضرورت است.

آشنایی با اسطوره‌های شهادت و مقاومت ایران اسلامی که ویژگی منحصر به فرد ایمان و معنویت را با آمادگی رزمی و دفاعی خود تلفیق کردند برای نوجوانان و جوانان کشورمان، جذاب و مفید است.

از همین رو برای درک بهتر شیوه زندگی این عزیزان و رشادت‌های این بزرگان بر آن در سلسله گزارشاتی به شناخت شهدای نوجوان این خطه بپردازیم.

باشد که در تفهیم روحیه مقاومت برای نسل‌های آینده تلاش بیشتری صورت گیرد...

امیر همایون صرافی
در شب عيد غدير ۱۳۴۶ در انگلستان متولد شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایشان بعد از سال‌ها دوری به کشور بازگشته و تاب ماندن در شهر را نداشت و به صفوف بچه رزمنده‌ها پیوست و سرانجام در ۳۱ فروردين ۱۳۶۵ در عملیات والفجر هشت در در جاده ام‌القصر در حالی که پیک گردان حمزه بود اجر خود را از معبود خویش گرفته و جامه شهادت را به تن می‌کرد.   
 
فرازی از وصیت نامه امیر همایون:

ما که از خودمان چیزی نداریم، پس با وصیتی از وصایای حضرت امیرالمومنین وصیتم را آغاز می‌کنم تا خداوند قلبم و زبانم را روانتر نماید.   
 
برادران جبهه بیائید. جبهه‌ها را فراموش نکنید جبهه‌ها را همان طور که پر است پرتر کنید که سعادت در اینجاست. می‌دانم همه پدر، مادر، برادر، خواهر، زن و بچه‌شان را دوستدارند ولی مگر اباعبدالله الحسین(ع) و سبیل الله را بیشتر از همه اینها دوست ندارید؟

دل بکنید از این دنیا اگر به شهادت ایمان نداشته باشید شهید هم نمی‌شوید حداقل در جبهه‌ها خودسازی کنید.   
 
خداوند هم روی امام معصومش را زمین نیانداخته آنچنان تلاش فوج ملائکه در جبهه آشکار و روشن است که فقط باید آمد و دید شنیدنی و خواندنی نیست که حق مطلب ادا نخواهد شد. جبهه‌ها را پر کنید تا امدادهای غیبی را ببینید.   
 
می‌دانم در لحظه آخر حسین(ع) چون پدری و فاطمه زهرا (س) چون مادری بالای سرم خواهند آمد و می‌گویند به عهدت وفا کردی. پس ای پدر و مادرم ناراحت نباشید که چرا لحظه شهادت بر بالای سرم نبودید.
  
انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار