معاون عمرانی فرمانداری شهریار از دستور کار قرار گرفتن طرح بهره برداری از محور شهریار- آزادگان در سال جاری از سوی فرمانداری شهرستان شهریار خبر داد.

 حسین سرچه‌پیما معاون عمرانی فرمانداری شهریار در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به مهار پذیری شهرستان شهریار و حجم  انبوده جمعیتی در منطقه اظهار داشت: شهرستان مذکور از حجم بالا تردد از این منطقه به تهران و بالعکس روبروست که ضرورت ایجاد و احداث کریدر ارتباطی جدید در محورها و مسیرهای مواصلاتی شهریار به تهران احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود: در همین ارتباط طرحی به عنوان ایجاد محور ارتباط جدیدی در مسیر شهریار- آزادگان در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار گرفته که در سال جاری با جدیت آن را دنبال می‌نماییم.

معاون عمرانی فرمانداری شهریار در ادامه تصریح کرد: در توسعه راه‌های مواصلاتی در گذشته، اقدامات خوب و سازنده‌ای عملیاتی شده که تعریض نمودن و دو بانده کردن مسیرهایی همچون شهریار به تهران و شهریار به کرج و رباط کریم از نمونه‌های آن است اما با توجه به افزایش و رشد جمعیتی باید در عرصه مذکور (توسعه راه‌های ارتباطی)،تمهیدات و اقدامات بیشتری عملیاتی شود.

وی در پایان با اشاره به گره‌های ترافیکی موجود در محورهای فتح –چیتگر با دپو، خاطرنشان کرد: در نظر داریم در سال  جاری با همیاری و هم افزایی مسئولین و دستگاه‌های زیربط، روند تردد در مناطق مورد اشاره را تسهیل و در باز نمودن گره‌های ترافیکی اقدامات لازم را لحاظ نماییم تا به فضل الهی، مشکلات ونارسایی‌های موجود در تردد خودروها در نواحی مورد اشاره،رفع و دفع گردد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهریار ، طرح ، جاده ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار