مدیر کل راه آهن جنوب شرق گفت : در تلاشیم تا با برگزاری کارگاههای آموزشی به ارتقاء دانش فنی کارکنان و خوکفایی نیروهای متخصص در بخش حمل و نقل برسیم .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، داوودی افزود : با توچه به عدم تمایل نیروی انسانی برای خدمت در استانهای جنوبی علیرغم اعطای مزایای انگیزشی تلاش کردیم تا برای اولین بار در استان با برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیازهای موجود نیروی های متخصص و کارآمد را در مشاغل مختلف صنعت ریلی تامین نمائیم .

وی اظهار کرد : بهره برداری از محور زاهدان –کرمان و افزایش تعداد قطارهای باروری و مسافر بری اهمیت نیروهای فنی و باتجربه را دوچندان کرده است و در این راستا افراد در رشته هایی نظیر سوزنبانی ،لوکوموتیورانی ،راهبردی درزین ،راهبان ،بازرسی فنی قطار،و متصدی ترافیک آموزش دیده اند .

وی تصریح کرد : این آموزش ها در سال 90 نسبت به سال ماقبل آن با برگزاری 54 کارگاه آموزشی وحضور 19 هزار و 350 نفر ساعت 195 درصد رشد داشته است .

مدیر کل راه آهن جنوب شرق گفت : در سال 91نیز 51 دوره آموزشی و در سال 92 تعداد 83 کارگاه آموزشی با حضور 1739 نفر برگزار شد ه است .که از آموزش های لازم در بخش حمل و نقل ریلی برخوردار شده اند .

  انتهای پیام //س

برچسب ها: نیروی ، انسانی ، متخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.