معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: همایش فلسطین پاره تن اسلام برای تجلیل از فعالان حوزه فلسطین عصر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار داشت: این برنامه توسط اتحادیه های سازمان های غیردولتی حامی فلسطین و با مشارکت معاونت امور  اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران از ساعت 18:30 الی 20:30 در تالار هویزه باغ موزه دفاع مقدس اجرا می شود.
 
وی افزود: سخنران اصلی این همایش حجت الاسلام سید حسن خمینی یادگار امام راحل، میزبان این مراسم دکتر زهرا مصطفوی دختر مکرم حضرت امام (ره) هستند و سخنرانی حجت الاسلام امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز از دیگر برنامه های این مراسم است.همچنین خالد قدومی نماینده حماس نیز گزارشی از آخرین تحولات غزه ارائه می دهد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در این برنامه تمام فعالان عرصه فلسطین در کشور حضور می یابند و قرار است از شخصیت‌های حامی فلسطین و فعالان ضدصهیونیستی نیز تقدیر به عمل آید.

امرودی خاطرنشان كرد: رونمایی از تمبر یادبود غزه، اجرای زنده موسیقی توسط امیر تاجیک نیز از دیگر برنامه های این مراسم به شمار می رود که با اقامه نماز مغرب و عشا و ضیافت افطار به پایان خواهد رسید.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: معاون ، فرهنگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار