این مراسم با اکران انیمیشن «پیام راشل کوری» به مناسبت روز قدس همراه است.

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران، مراسم افطاری ساده، روز شنبه مورخ چهارم مرداد ( بیست و هشتم رمضان ) برای اهالی رسانه در فرهنگسرای ابن‌سینا برقرار است. متن دعوتنامه روابط عمومی این برنامه بدین شرح  است:


کوله بارت بربند!
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد،
که به مقصد برسیم.
بشناسیم خدا .
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم.

 «روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود باید ملت‌های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند، باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملت‌ها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند.»

 امام خمینی (ره) سال 58 خواستار قیام ملت‌ها علیه رژیم صهیونیستی شده بود و این روز را فقط متعلق به قدس و فلسطین ندانسته بود. حالا پس از گذشت 35 سال از آن روز، هنوز چشم جهان به همبستگی ملل مختلف است تا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی انجام دهند.

در آخرین روزهای ماه مبارک و پر فیض رمضان و در روزهایی که صدای فریاد زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی در همهمه هیاهوهای تبلیغاتی برای دفاعی خواندن حملات رژیم صهیونیستی گم شده است، از شما اصحاب رسانه و فعالان دنیای مجازی که همواره تاثیرگذاری فعالیت شما در آگاه‌سازی از واقعیت موجود غیر قابل انکار بوده است، دعوت می‌شود در مراسم ​​​«​افطاری​ ساده» ​ فرهنگسرای ابن سینا روز شنبه 4 مرداد حضور داشته باشید. لازم به ذکر است این مراسم با اکران انیمیشن «پیام راشل کوری» به مناسبت روز قدس همراه است.​

 لینک ثبت نام




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار