دبیر تحکیم وحدت گفت: وظیفه دانشجویان در آستانه روز قدس این است که ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی و حامیان اصلی آنان را برای همگان حتی برای دانشجویان خارج از ایران تبیین کنند و با حضور خود مشت محکمی به دهان آمریکا بزنند.

"علی بیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم بی حد رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امسال در هیاهوی جام جهانی فوتبال دشمن از فرصت‌ استفاده و حملات وحشیانه را بر ملت مظلوم فلسطین افزایش داد، که این امر دل مسلمانان را به رنج و خون هر مسلمانی را به جوش آورد.
 
وی با بیان اینکه در آستانه روز قدس حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه پر رنگ‌تر شده، گفت: مسلمان بروز اینگونه اقدامات را محکوم کرده و این امر به نوبه خود، می‌تواند پیام خوبی برای کشورهای غربی که حامیان اصلی از این رژیم غاصب هستند، باشد.

دبیر تحکیم وحدت با بیان اینکه صهیونیست‌ها خواهان نسل‌کشی و مسلمان‌کشی در تمام دنیا هستند، بیان داشت: امسال با حضور پرشور و پر رنگ خود به تمام مردم مظلوم فلسطین می‌فهمانیم که با آنها همدردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه دانشجویان در آستانه روز قدس این است که ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی و حامیان اصلی آنان را برای همگان حتی برای دانشجویان خارج از ایران تبیین کنند و با حضور خود مشت محکمی به دهان آمریکا بزنند.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار