روز جهانی قدس در مركز آذربایجان غربی

مركز آذربایجان غربی در روز جهانی قدس نسبت به انعكاس و پوشش رسانه ای این رویداد مهم برنامه های ویژه ای را تدارك دیده است.

 به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبكه ی استانی سیما به تهیه كنندگی داود غفاری آذر و ابراهیم حائری  با پخش ویژه برنامه ی روز قدس بطور زنده از ساعت 9 صبح  و اعزام 10 اكیپ تصویربرداری و گزارشگردر سطح شهر و مسیر راهپیمایی به انعكاس لحظه به لحظه راهپیمایی مردم در این حماسه بزرگ خواهد پرداخت .
 
ارتباط با شبكه های مختلف سراسری، مصاحبه با مردم ، پخش پیامهای مردمی و بیانیه های ارگانها و سازمانها  از بخش های مختلف این برنامه است. صدای مركز آذربایجان غربی نیز با ویژه برنامه ( قدس گونی ) از اولین ساعات روز قدس به تهیه كنندگی حبیب شكیب ضمن انعكاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی ، با مسئولان استان مصاحبه و به تبیین اهداف حضرت امام خمینی و بینش عمیق ایشان از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارك رمضان بعنوان روز قدس با استفاده از كارشناسان خواهد پرداخت و با پخش گزارشهای مردمی ، سرود ، كلام هایی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ، همراه مردم در این حماسه ی بزرگ خواهد بود.  پخش اخبار مربوط به راهپیمایی مردم شهرهای مختلف استان از بخش های مختلف خبری ، از سایر برنامه های مركز آذربایجان غربی می باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار